برگزاری مسابقه ادبی و هنری «سردار سلیمانی» در کانون «منتظران نور»

نیکجو گفت: یک دوره مسابقه ادبی و هنری در رشته های مختلف با عنوان «سردار سلیمانی» در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جهرم برگزار شده است.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: همزمان با بزرگداشت نخستین سالروز شهادت سردار دلها، «شهید سپهبد قاسم سلیمانی» و به منظور پاسداشت رشادت ها و دلیرمردهای این بزرگمرد عرصه جهاد و استقامت، یک دوره مسابقه ادبی و هنری در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» برگزار می شود.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این مسابقه در 2 بخش ادبی و هنری برگزار می شود که بخش ادبی آن شامل مقاله نویسی با عنوان «نامه ای به سردار آسمانی» است.

 

وی در تشریح این بخش از مسابقه، عنوان کرد: در بخش مقاله که با محوریت نگارش نامه برای سردار دلها تعیین شده، شرکت کنندگان باید اثر خود را در یک صفحه A4 با فونت Bnazanin و اندازه ۱۳ به رشته تحریر در آورند.

 

وی به بخش دیگری از این مسابقه اشاره کرد و گفت: بخش دیگر ادبی در این مسابقه به نوشتن دلنوشته اختصاص دارد که علاقمندان به شرکت در این بخش باید دلنوشته و قطعات ادبی خود را در وصف سردار آسمانی را به نگارش در آورند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم خاطرنشان کرد: همچنین در بخش هنری مسابقه، اختصاص به نقاشی دارد و شرکت کنندگان این بخش باید تمثال سردار سلیمانی را نقاشی کرده و به این مسابقه ارسال کنند.

 

وی به نحوه ارسال آثار به دبیرخانه این مسابقه ادبی و هنری اشاره کرد و اظهار داشت: علاقمندان باید آثار خود را به همراه کد ملی به شماره 09173917201 در پیام رسان واتس آپ ارسال کنند.

 

نیکجو به مهلت ارسال آثار به دبیرخانه مسابقه ادبی و هنری «سردار آسمانی» اشاره کرد و گفت: شرکت کنندگان باید آثار خود را تا اول دی ماه به این مسابقه ارسال کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم با دعوت از شهروندان به ویژه اهالی مسجد و اعضای کانون های فرهنگی و هنری مساجد برای شرکت در این مسابقه، عنوان کرد: به آثار برتر از سوی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» جوایزی به رسم یادبود اهدا می شود.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 1001867

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha