تعطیلی روز بازارها موجب حضور دست‌فروشان در هسته مرکزی شهر می‌شود

سامع گفت: ساماندهی دست‌فروشان را در دستور کار قراردادیم و در ۱۱ روز بازار ساماندهی شده‌اند و از فعالیت آن‌ها در داخل شهر جلوگیری شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، «امیر سامع» امروز (چهارشنبه 19 آذر) در ستاد مدیریت بحران استان قم با اشاره به اعتراض مسئولان بهداشتی استان نسبت به وضعیت روز بازارها گفت: ما توانستیم تا حد زیادی دست‌فروشی را در سطح شهر کنترل کنیم و در ادامه مسیر نیز برنامه‌ریزی‌های لازم را خواهیم داشت.
 

معاون خدمات شهری شهرداری قم افزود: یکی از اتفاقات خوب، عدم حضور دست‌فروشان در هسته مرکزی شهر است که این امر نسبت به استان‌ها و شهرهای دیگر یک اولویت مهم و اساسی به شمار می‌رود.
 

وی گفت: ساماندهی دست‌فروشان را در دستور کار قراردادیم و در 11 روز بازار ساماندهی شده‌اند و از فعالیت آن‌ها در داخل شهر جلوگیری شده است.


سامع گفت: در فصل زمستان به دلیل اینکه برخی مشاغل تعطیل و یا از بین می‌رود، تعداد دست‌فروشان نیز بیشتر می‌شود و معیشت این افراد و خانواده آن‌ها کاملاً بستگی به فعالیت این روز بازارها دارد.


معاون خدمات شهری شهرداری قم گفت: اگر ما روز بازارها را تعطیل کرده و اجازه فعالیت به آن‌ها ندهیم، نتیجه آن سرازیر شدن آن‌ها به هسته مرکزی شهر و بروز مشکلات بسیار دیگر می‌شود که تبعات بدی به همراه خواهد داشت.


وی گفت: ما همواره به فکر سلامت مردم هستیم و یکی از اقدامات صورت گرفته تشییع پیاده اموات در آرامستان هاست که کاملاً حذف و جنازه متوفیان با خودرو تا محل دفن حمل می‌شود.
 

سامع گفت: شهرداری تمامی برنامه‌های ستاد کرونا را دنبال کرده و تلاش خواهیم کرد تا با کمک یکدیگر در راستای رفع مشکلات و ریشه‌کنی ویروس بکوشیم.

کد خبر 1001940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha