کانون های فهمای بام ایران برای تحقق طرح ملی «راهکار» بسیج شدند

مظاهری گفت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای تحقق طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب بسیج شدند.

«محمدرضا مظاهری» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد اظهار داشت: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری برای تحقق طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب بسیج شدند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: در طرح ملی راهکار در گام دوم انقلاب، کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری بیش از ۱۰۰۰ فعالیت انجام شده خود را در سامانه «بچه های مسجد» به ثبت رسانده اند.

 

وی ابراز کرد: کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در دومین مرحله از طرح ملی راهکار با حضوری گسترده، خدمت به مردم و نیازمندان را سرلوحه فعالیت های خود قرار داده اند.

 

مظاهری گفت: اقدامات کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در طرح ملی راهکار، لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر اجرای رزمایش مواسات، همدلی و کمک به نیازمندان در ایام شیوع ویروس کرونا است.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری ادامه داد: ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با همکاری برنامه تلویزیونی سمت خدا و موسسه حضرت خدیجه (س) قم تاکنون در پنج مرحله اقدام به تهیه و توزیع گوشت های قربانی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از شیوع ویروس کرونا با اعتباری بالغ بر هفت میلیارد و پانصد میلیون ریال کرده است.

 

مدیر فهما در چهارمحال و بختیاری گفت: تمامی فعالیت های تعریف شده در طرح ملی راهکار ذیل رواق همدلی در شبستان فرهنگ، طرح ملی «ایران قوی» توسط کانون های فرهنگی هنری مساجد انجام می شود.

 

مظاهری افزود: برنامه های اجرایی کانون های فرهنگ هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در سامانه «بچه های مسجد» به نشانی اینترنتی bachehayemasjed.ir در قسمت اقدامات اجتماعی کانون ها ثبت می شود.

 

کد خبر 1001941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha