فعالان حوزه صنعت چاپ ایلام تجلیل می شوند

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام از مراسم تجلیل از برگزیدگان صنعت چاپ این استان با رعایت پروتکل های بهداشتی در راستای ارج نهادن به تلاش فعالان حوزه صنعت چاپ استان خبر داد.

«یونس قیطانی»  در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در ایلام با بیان این مطلب، اظهار کرد: فعالان و دست اندرکاران حوزه صنعت چاپ به ویژه در استان ایلام نقش مهمی در توسعه و ترویج فرهنگ از طریق این صنعت دارند.

 

وی با بیان اینکه تقدیر از تلاش های فعالان عرصه صنعت چاپ استان  یکی از برنامه ها و اولویت های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در طول سال های اخیر بوده است، ابراز کرد: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و مصادف شدن روز ملی صنعت چاپ با ایام محرم، مراسم گرامیداشت روز صنعت چاپ در استان برگزار نشد و به زمان دیگری  در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی موکول شد.

 

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ایلام ابراز کرد: هر ساله با برگزاری جشنواره صنعت چاپ استان از برگزدیگان این حوزه در استان تجلیل می شد و تا کنون نیز ۵ دوره از این جشنواره در سطح استان برگزار شده است و امسال نیز ششمین دوره این جشنواره با توجه به شرایط ناشی از شیوع کرونا، با راعایت پروتکل های بهداشتی و با تجلیل از تعداد معدودی از برگزیدگان این جشنواره برگزار می شود.

 

قیطانی با اشاره به اینکه با هیئت بررسی فعالان ششمین دوره صنعت چاپ استان ایلام، همه‌ زحمت‌کشان حوزه صنعت چاپ استان را شایسته تقدیر می داند،  گفت: در چند سال گذشته، بر اساس فرم‌هایی با شاخص‌هایی خاص و تکمیل آن توسط فعالان صنعت چاپ و بر اساس امتیاز کسب شده، تعدادی از این عزیزان به عنوان برگزیده معرفی می‌شدند.

 

معاون فرهنگی و امور رسانه اداره کل تاکید کرد: در سال جاری ضمن هماهنگی و تشکیل جلسه با رئیس محترم اتحادیه چاپخانه‌داران استان ایلام و موافقت اعضای محترم اتحادیه، مقرر شد در مراسمی از افراد فعال حوزه صنعت چاپ استان که تاکنون تقدیر نشده‌ و یا کم‌تر مورد تقدیر قرار گرفته‌اند، به عنوان نماینده فعالان صنعت چاپ استان تقدیر شود.

 

وی خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از  فعالان حوزه صنعت چاپ استان در روز چهارشنبه 26 آذرماه سال جاری به دلیل محدودیت های کرونایی و ضرورت رعایت پروتکل های بهداشتی و رعایت فاصله اجتماعی به صورت نمادین  برگزار می شود.

کد خبر 1002015

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha