بیشترین نیاز آموزش و پرورش سمنان در شهرک مسکن مهر است

هژبری با بیان اینکه با همکاری خیران مدرسه ساز در شهر سمنان ۱۱ پروژه در حال احداث است، گفت: بیشترین نیاز آموزش و پرورش شهرستان ایجاد فضاهای جدید آموزشی به خصوص فضاهای آموزشی در شهرک مسکن مهر است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان ازسمنان،« سعید هژبری» در دیدار با فرماندار جدید سمنان ،تعداد پروژه‌های در حال احداث شهرستان سمنان به لحاظ کمی و کیفی را مطلوب دانست وگفت: با استفاده از اعتبارات دولتی و خیرین مدرسه ساز،۱۹ پروژه آموزشی با ۲۲۵ کلاس درس در شهرستان سمنان در حال احداث است.

 

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان سمنان ابراز امیدواری کرد: این طرح‌ها تا بهمن ماه ۹۹ تحویل داده شوند.

 

وی وضعیت فضای فیزیکی مدارس شهرستان سمنان را به علت قدمت بالا و فرسودگی ساختمان‌ها نامناسب  عنوان کردوافزود: تعداد قابل توجهی از مدارس شهرستان سمنان نیازمند «مقاوم‌سازی» و «تخریب و بازسازی» هستند و پدیده مهاجرت به شهرستان سمنان و کمبود مدرسه در شهرک مهر سمنان با توجه به جمعیت ساکن که نیازمند حضور خیرین مدرسه ساز و همچنین استفاده از ظرفیت‌های اعتبارات استانی و ملی در این خصوص است.

 

هژبری با بیان اینکه در راستای احداث مدارس جدید و توجه به مدارس فرسوده در شهرستان سمنان دو مدرسه از این تعداد، تحویل اداره آموزش و پرورش شده است، ابراز کرد: استفاده از ظرفیت خیران برای تکمیل پروژه‌های آموزشی مورد توجه قرار گرفته است.

کد خبر 1002055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha