حکم انتصاب بخشدار جدید راین توسط استاندار امضا شد

استاندار کرمان طی حکمی منصور محسنی را به سمت بخشداری راین معرفی کرد.

علی بابایی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان؛ از امضای حکم انتصاب برای بخشدار جدید راین توسط استاندار خبر داد و گفت: بر اساس این حکم، منصور محسنی، به عنوان بخشدار جدید راین معرفی شد.

 

 

فرماندار کرمان افزود: این حکم اواخر روز کاری چهارشنبه (۱۹ آذر) به دست بنده رسید و مراسم معارفه برای روز شنبه(۲۲ آذر) برنامه ریزی شد.

 

 

 

حجت الاسلام علی اکبر علیدادی سلیمانی، امام جمعه راین هم با اشاره به گذشت بیش از سه هفته از نبود بخشدار در راین  به دلیل انتصاب بخشدار سابق به معاونت فرمانداری سیرجان، افزود: این در حالی است که سابقه بخشداری راین به سال ۱۳۲۶ برمی گردد.

 

 

 

وی با بیان اینکه در نبود بخشدار راین ستادمدیریت و مقابله با بیماری کرونا، ستاد مدیریت بحران در پی هشدارهای هواشناسی برای منطقه کوهستانی راین و... را تشکیل دادیم؛ اظهار کرد: امام جمعه به تنهایی نمی تواند عهده دار همه مسئولیت ها باشد و قطعاً باید بخشدار در شهر حضور داشته باشد.

 

 

 

امام جمعه راین با قدردانی ویژه از پیگیری و اهتمام استاندار جدید کرمان، دکتر زینی وند برای رفع دغدغه مردم و مسئولین راین مبنی بر انتصاب بخشدار که از طریق خبرگزاری شبستان در هفته گذشته به وی منتقل شده، اظهار کرد: مراسم معارفه بخشدار جدید اوایل هفته آینده برگزار می شود.

 

 

 

منصور محسنی هم در گفتگو با خبرنگار شبستان، بخشداری راین را افتخاری برای خود قلمداد کرد و گفت: گرچه بنده در رشته علوم سیاسی درس خوانده و می خوانم اما با توجه به نیاز جامعه قطعاً مسائل معیشت و اقتصاد مردم را در اولویت قرار می دهم و تا جایی که توان داشته باشم در این راه کار می کنم.

 

 

 

گفتنی است؛ منصور محسنی، دانشجوی دکتری علوم سیاسی است که سوابقی از جمله کارشناس مسئول سیاسی استانداری هرمزگان، مسئولیت صندوق مهر امام رضا(ع) در هرمزگان، معاون فرمانداری شهرستان رابر، کارشناس مدیریت بحران فرمانداری کرمان ،کارشناس اقوام و مذاهب استانداری کرمان و مسئول امور رفاهی استانداری کرمان دارد.

کد خبر 1002061

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha