۹ تن مواد مخدر در خراسان جنوبی امحاء شد

بیش از ۹ تن مواد مخدر عصر امروز (۱۹ آذر) با حضور استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مسئولان نظامی و انتظامی در بیرجند امحاء شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، «محمدرضا حسنی مقدم» دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با اشاره به اینکه از ابتدای امسال 11 تن مواد مخدر در استان امحاء شده است، گفت: مرحله اول 2 تن و این مرحله 9 تن مواد مخدر امحاء شد.

 

وی با اشاره به اینکه این کشفیات شامل تریاک، حشیش، هروئین پودری و هروئین فشرده، شیشه و سایر مواد مخدر بوده است، افزود: از این میزان بالغ بر یک تن شیشه و مواد مخدر صنعتی بود که امحا شد.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر خراسان جنوبی با بیان اینکه این کشفیات به همت نیروی انتظامی، فرماندهی مرزبانی و سایر نیروها کشف شده است، گفت: بالغ بر 1400 دستگاه خودرو در این زمینه توقیف شده و تعداد زیادی از قاچاقچیان دستگیر شدند و تحویل دستگاه قضایی شدند.

 

همچنین سرهنگ «ناصر فرشید» فرمانده انتظامی خراسان جنوبی در این مراسم با بیان اینکه در راستای حفظ آرامش جامعه و سلامت مردم و جلوگیری از آسیب های اجتماعی دستگاههای مقابله ای با مواد مخدر در سطح استان اقدامات بسیار خوبی را از ابتدای سال انجام دادند، گفت: از ابتدای امسال تاکنون بیش از 58 تن انواع مواد مخدر در استان کشف شد و قاچاقچیان دستگیر و خودروهای آنها توقیف و تحویل دستگاه قضایی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1002099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha