توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی در پیشوا

رئیس اداره اوقاف شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا از توزیع ۲ هزار بسته معیشتی به نیابت از حاج قاسم سلیمانی در پیشوا خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شهرستان ­های تهران، در استمرار کمک‌‌های مو‌منانه، طرح تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی به نیابت از «شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی» با حضور فرماندار پیشوا، ائمه جمعه پیشوا، ورامین، قرچک، جوادآباد و خیرآباد، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه، رئیس کمیته امداد و جمعی از مسئولان در صحن مطهر حضرت امامزاده جعفر(ع) پیشوا برگزار شد.

رشید اسدپور رئیس اداره اوقاف شهرستان های ورامین، قرچک و پیشوا در خصوص این طرح گفت: در این طرح ۲ هزار بسته معیشتی، ۱۰ جهیزیه و ۲۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان توزیع می‌شود.

وی تصریح کرد: این طرح به صورت مشترک و  از محل کمک‌های خیرین و عواید موقوفات و بقاع متبرکه شهرستان‌های پیشوا، ورامین و قرچک اجرا می‌گردد.

اسدپور در پایان بیان داشت:‌ هزینه ریالی این طرح نیکوکارانه  ۸ میلیارد ریال برآورد شده است و امروز در شهرستان پیشوا و در جوار آستان مقدس حضرت جعفر بن موسی الکاظم(ع) ۶۰۰ بسته به ارزش ۲۱۰ میلیون تومان آن در این شهرستان توزیع خواهد شد که این طرح تا سالروز شهادت «شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی» در سه شهرستان ورامین،‌ قرچک و پیشوا ادامه خواهد داشت.

کد خبر 1002105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha