رویکرد دولت جوانگرایی در بخش های مدیریتی است

میرغضنفری گفت: با وجود بسیاری از ممانعت ها دولت تلاش خود برای جایگزینی نیروهای جوان در بدنه مدیریتی بکار گرفته است

به گزارش خبرگزاری شبستان از انزلی، «اسماعیل میرغضنفری» امروز (چهارشنبه، 19 آذر ) در جلسه امور جوانان گفت: جوانی فرصت انجام کارهای خارق العاده است و حاکمیت باید عرصه را برای بروز خلاقیت های جوانان فراهم کند اما متاسفانه آنچه اعمال شد فاصله بسیاری با خواست های دولت داشته است.

 

فرماندار انزلی با بیان اینکه می خواهیم به جوانان اعتماد کنیم، افزود: باید از نظرات و پیشنهادات جوانان برای ارتقاء امور بهره گیریم. تجربه نشان داده در کارهایی که از جوانان مشورت گرفته شده؛ کاربردی تر عمل کرده ایم.

 

وی سپس خواستار برگزاری نشستی مشترک و جلسه پرسش و پاسخی با حضور جوانان و رسانه های ارتباط جمعی در شهر انزلی شد و خاطرنشان کرد: در کشوری زندگی می کنیم که مبتنی بر آموزه های اسلامی، دینی و ائمه معصومین (ع) است. پیامبر اسلام نیز در جنگ ها از نیروهای جوان برای هدایت ارتش اسلام بهره می گرفت همانطور که در هشت سال دفاع مقدس سرداران جوان کشورمان حماسه آفرینی کردند و رشادتهایشان در تاریخ ایران اسلامی ماندگار شد.

 

رییس اداره ورزش و جوانان بندرانزلی نیز در این جلسه با بیان اینکه در حوزه ورزش و جوانان با هماهنگی جوانان ورزشکار و نخبگان ورزشی در این مدت کمک های بسیاری جمع آوری شده است، تصریح کرد: در زمان شیوع ویروس کرونا بسته های معیشتی با هزینه ای حدود دو میلیارد تومان تهیه و در بین شهروندان این شهر توزیع شده است.

 

حمید قهرمانی خاطر نشان کرد: امسال با هزینه های برگزاری مراسم بزرگداشت زنده یاد سیروس قایقران بسته های معیشتی تهیه و بین مردم توزیع شد.

 

نریمان یوسفی، رییس اداره آموزش و پرورش شهرستان بندرانزلی نیز در این جلسه اظهار داشت: این اداره آمادگی خود را برای اختصاص یکی از مدارس بلااستفاده خود برای ایجاد خانه جوان شهرستان اعلام می کند.

 

عضو جوان ستاد ساماندهی جوانان بندرانزلی نیز خاطر نشان کرد: برای 35 جوان نخبه فرهنگی، ورزشی و علمی در این شهرستان شناسنامه اطلاعاتی صادر شده است.

 

سعید بابایی تاکید کرد: پیگیری اختصاص مکانی برای ایجاد خانه جوان و شناسنامه دار کردن جوانان این شهر در ستاد ساماندهی امور جوانان از اقدامات در دست اجراست.

کد خبر 1002110

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha