فراخوان همایش مجازی شعر و نثر ادبی «ملت امام حسین(ع)» در فومن

نیک‌انجام از فراخوان همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه «ملت امام حسین(ع)» به مناسبت نخستین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی در فومن خبر داد.

«یوسف نیک‌انجام» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن با گرامیداشت یاد و خاطره سردار دلها سپهبد شهید«حاج قاسم سلیمانی» اظهار کرد: همایش مجازی شعر و نثر ادبی کوتاه با محوریت «ملت امام حسین(ع)» به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت سردار حاج قاسم  سلیمانی در فومن برگزار می‌شود.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن با اشاره به اینکه بخش‌های این همایش شعر و نثر کوتاه است افزود: موضوع همایش ایثار و شهادت، مقاومت و پایداری ملت ایران و شخصیت و جایگاه والای سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی است.

 

وی با بیان اینکه شرکت در هر 2 بخش «شعر و نثر کوتاه» برای عموم بلامانع است گفت: برای تسهیل در امر داوری، هنرمندان می‌بایست هر اثر را در صفحات جدا از هم ارسال کنند.

 

نیک‌انجام با اشاره به اینکه ارسال فایل باید به صورت word و با قلم B nazanin و سایز 14 باشد تصریح کرد: محدودیتی در قالب آثار ارسالی وجود ندارد و حداکثر آثار ارسالی سه اثر است.

 

رییس فرهنگ و ارشاد اسلامی فومن بیان کرد: شرکت کنندگان می‌توانند آثار خود را به نشانی الکترونیکی «fuman@farhang.gov.ir» و یا شماره واتساپ «09305808412» ارسال کنند.

 

وی خاطرنشان کرد: آخرین مهلت ارسال آثار نهم دی ماه 1399 است که نتایج برگزیدگان آثار به صورت مجازی در تاریخ سیزدهم دی ماه 1399 اعلام می‌شود.

 

کد خبر 1002167

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha