طرح ایران قوی سبب تقویت کانون های فرهنگی هنری می شود

بوشادی گفت: طرح ایران قوی در راستای اجرای مرحله دوم طرح ملی فهما است که موجب تقویت و رقابت سازنده بین کانون های فرهنگی هنری می شود.

«محمدمهدی بوشادی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند، اظهار کرد: کانون فرهنگی هنری شهید صیاد شیرازی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا علیه السلام در سال ۹۸ بر اساس اقدامات انجام شده دارای امتیاز بالای هفت هزار در سامانه بچه های مسجد بوده است.

 

مدیر کانون فرهنگی شهید صیاد شیرازی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) افزود: این فعالیت ها، جمعیتی بالغ بر 9 هزار نفر را در برگرفته است که شامل کارکنان پایور، همسران آن ها و کارکنان وظیفه که شامل جوانان مومن و غیور ایران اسلامی از تمام نقاط کشور هستند، می شود.

 

وی تصریح کرد: کانون فرهنگی شهید صیاد شیرازی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (علیه السلام) تلاش نموده تا فعالیت‌های قرآنی، سیاسی، اجتماعی، تربیتی و آموزشی خود را به‌گونه‌ای اجرا کند که تمامی مخاطبان را تحت‌الشعاع قرار دهد.

 

وی با بیان اینکه این کانون تلاش کرده تا امید جوانان را به آینده ایران اسلامی بالا برده و نسبت به مبانی انقلاب، آن ها را قوی تر نماید، ادامه داد: همچنین بصیرت افزایی به گونه‌ای انجام می پذیرد که در فضای غبار آلود ایجاد شده توسط دشمن، بتوانند بهترین راه را انتخاب کنند.

 

مدیر کانون فرهنگی شهید صیاد شیرازی مرکز آموزش ۰۴ امام رضا (ع) در خصوص اجرای طرح ایران قوی، گفت: این طرح در راستای اجرای مرحله دوم طرح ملی فهما است که موجب یک رقابت سازنده بین کانون های فرهنگی هنری را فراهم می کند.

 

بوشادی با بیان اینکه طرح ایران قوی سبب تقویت کانون های فرهنگی هنری می شود، تصریح کرد: طرح ایران قوی در راستای بیانیه گام دوم انقلاب و به گونه ای است که حول سخنان رهبری طراحی شده است.

کد خبر 1002176

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha