پرداخت سه میلیارد تومان وام اشتغال به مددجویان بهابادی

طی هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و ۲۲۰ میلیون تومان وام اشتغال به ۷۳ نفر از مددجویان و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «حمید دهقان بهابادی»، رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد گفت: طی هشت‌ماهه سال جاری سه میلیارد و 220 میلیون تومان وام اشتغال به 73 نفر از مددجویان و نیازمندان بهابادی پرداخت‌شده است.

وی افزود: تسهیلات پرداختی به‌منظور توانمندسازی و خودکفایی مددجویان و نیازمندان در زمینه‌های کشاورزی، دام‌پروری، تولید فرش دستباف، خیاطی، صنعتی، خدمات و اصناف بوده است.

رئیس کمیته امداد شهرستان بهاباد بابیان اینکه توانمندسازی و شکوفایی استعدادها و خوداتکائی نیازمندان و محرومان از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد است تصریح کرد: فراهم‌سازی زمینه لازم برای ایجاد اشتغال پایدار و جلوگیری از وابستگی آن‌ها به این نهاد از مهم‌ترین اهداف پرداخت تسهیلات اشتغال به مددجویان و نیازمندان است.

وی یادآور شد: اجرای طرح‌های اشتغال موجب ارتقای عزت‌نفس و ایجاد روحیه امید و خودباوری در مددجویان می‌شود و زمینه توانمندسازی آن‌ها را در جامعه فراهم می‌کند.

دهقان همچنین تصریح کرد: 429 میلیون تومان نیز در هشت‌ماهه امسال در قالب تسهیلات مجدد برای توسعه کار به 12 نفر از متقاضیان از محل منابع صندوق امداد ولایت و تسهیلات بانکی پرداخت‌شده است.

هم‌اکنون 924 خانوار در قالب 1985 نفر از خدمات کمیته امداد شهرستان بهاباد استفاده می‌کنند.

 

کد خبر 1002204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha