برگزاری کلاس های مجازی در زمان وضعیت قرمز بیماری کرونا در کانون «الزهرا (س)»

حضوری گفت: از زمان اعلام وضعیت قرمز، کلاس ها و ارتباطات متربیان و مسئولان گروه ها در کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» به صورت مجازی دنبال شده است.

«محمد حضوری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به عملکرد کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» در حوزه نیروی انسانی گفت: در چند ماه گذشته اقدامات بسیار خوبی در زمینه سازماندهی بچه های مسجد در این کانون انجام شده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به ساماندهی اعضای کانون در گروه های مختلف، افزود: در زمینه تعلیم و تربیت تعداد ۱۰ گروه فعال است که هر گروه بالغ بر ۶۰  یا ۷۰ نفر نیرو در اختیار دارد.

 

 وی با اشاره به فعالیت این گروه ها بیان کرد: هر گروه متناسب با رده سنی خود برنامه و فعالیت هایی برای آنان تعریف شده است که می توان به عرصه های ورزشی، اردویی، عقیدتی ،سیاسی و غیره اشاره کرد.

 

حضوری به نحوه برگزاری کلاس ها در شرایط کرونایی اشاره کرد و گفت: قبل از وضعیت قرمز تمام فعالیت ها دایر بود و از زمان اعلام وضعیت قرمز، کلاس ها و ارتباطات متربیان و مسئولان گروه ها به صورت مجازی دنبال شده است.

 

وی با اشاره به اینکه از نگاه ما هر گروه به عنوان یک کانون شناخته می‌شود که دارای یک مسئول بوده و همه اعضای گروه دارای مسئولیت و برنامه هستند، تصریح کرد: با این هدف که متربیان آمادگی پذیرش مسئولیت های بزرگتر را در آینده دارا باشند و ان شاالله از مدیران تراز انقلاب و نظام اسلامی شوند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «الزهرا (س)» با اشاره به اینکه در عرصه تربیت بدنی با توجه به شیوع بیماری کرونا و ایجاد وضعیت قرمز در شهرستان جهرم نتوانستیم فعالیت های گسترده ای را انجام دهیم، عنوان کرد: در این مدت به رفع کمبودهای ورزشی در مجموعه کانون پرداختیم و امکانات مورد نیاز معاونت تربیت بدنی را خریداری کردیم.

 

حضوری در پایان تصریح کرد: همچنین نواقص امکانات ورزشی برطرف شد و ارتقا یافت هرچند قبل از وضعیت قرمز برنامه هایی همچون کوهنوردی، دوچرخه سواری، فوتبال فوتسال ،فوتبال دستی و تیراندازی توسط گروه ها ی صالحین برگزار شده است.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

 

کد خبر 1002214

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha