قدردان نعمت خدمت به جامعه ایثارگری باشیم

حجت الاسلام عسگری ، گفت: تلفن ۱۶۱۶ بستر ارتباطی مناسب برای پیگیری مشکلات و عدم مراجعه حضوری ایثارگران به بنیاد است که می تواند مانع انتقال بیماری به ایثارگران شود.

حجت الاسلام هادی عسگری مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: بعد از انجام واجبات و فرائض دینی، هیچ فضیلتی بالاتر از خدمت صادقانه به مردم به ویژه جامعه ایثارگری به عنوان ولی نعمت نظام و انقلاب اسلامی، وجود ندارد.

 

وی خاطر نشان کرد: این سامانه در راستای پیشگیری از ابتلا به بیماری کرونا و تکریم ارباب رجوع، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان فعال بوده و این افراد می توانند با ارائه کد ملی و بدون نیاز به مراجعه حضوری از طریق کارشناسان پاسخگو درخواست‌های خود را مطرح و نتیجه اقدامات را دریافت کنند.

 

 مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمانشاه افزود: در دوران کرونا برای افزایش میزان رضایت مندی جامعه ایثارگری بایستی ضمن افزایش نظارت و کنترل بر فرایند نحوه پاسخ گویی، پیامک هایی با مضامین اخلاقی برای کارکنان در جهت پاسخ گویی درست و تعامل خوب با ارباب رجوع ارسال شده تا به این وسیله سطح رضایت مندی ارباب رجوع افزایش یابد.

 

حجت الاسلام عسگری تصریح کرد: کارکنان رضایت مند می توانند با برقراری ارتباط مثبت با جامعه هدف مشکلات آنها را حل کنند و نقاط ابهام را مرتفع کنندچرا که کارکنان رضایت مند انرژی کافی برای ابراز همدلی، همراهی، توانایی درک متقابل و احترام به ارباب رجوع را دارند.

 

وی در پایان گفت: برخورد خوب، شایسته، پاسخگویی شفاف و درست به ایثارگران مطابق با شان و منزلت آنان و تکریم ارباب رجوع در خدمت رسانی به موقع به خانواده های معظم شهدا، جانبازان و آزادگان موثر است.

کد خبر 1002231

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha