شورای فرهنگ عمومی بازوی قدرتمند شورای عالی انقلاب فرهنگی است

حجت الاسلام خانی، با بیان اینکه شورای فرهنگ عمومی بازوی قدرتمند شورای عالی انقلاب فرهنگی است، گفت: در گام دوم انقلاب رسالت خطیری در حوزه فرهنگی بر دوش داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از خرم آباد، حجت الاسلام «محمد یوسف خانی»، امروز(20آذر) در برگزاری جلسه شورای فرهنگ عمومی شهرستان دلفان که با حضور اعضای حقوقی و حقیقی شورا در دفتر امام جمعه شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: شورای فرهنگ عمومی بازوی قدرتمند شورای عالی انقلاب فرهنگی است.

 

امام جمعه دلفان با بیان اینکه مصوبات شورای فرهنگ عمومی بعد از سیر مراحل قانونی لازم الاجرا است، افزود: در حوزه سیاست گذاری و مهندسی فرهنگی، ما باید خود را مواجه با مهندسی فرهنگ جامعه توسط غرب و دشمن بدانیم که دائما با تولید محتوای فرهنگی خود در قالب های متنوع و آن هم با درک نقاط آسیب‌ پذیر به مهندسی فرهنگی جامعه ایرانی منهای فرهنگ غنی اسلامی مشغول هستند.

 

وی عنوان داشت: رصد فضای عمومی کشور، تعیین اولویت‌ها بر اساس کار کارشناسی و نگاه علمی و بومی در مدیریت و سیاستگذاری شورای فرهنگ عمومی مورد توجه قرار گیرد.

 

حجت الاسلام خانی به رسالت خطیری که بر دوش همگان در گام دوم انقلاب است، اشاره کرد و گفت: در گام دوم انقلاب اسلامی با نگاه مطلوب ‌گرا در حوزه فرهنگی باید حرکت کرد.

 

وی به نقش رسانه های اجتماعی در مهندسی فرهنگی پرداخت و بیان کرد: با توجه به اینکه فرهنگ امروز از حوزه رسانه تغذیه می شود و مخاطب تبدیل به کاربر شده است و تحت تأثیر فصای تعاملی شبکه های اجتماعی و ارتباطات گسترده جهانی است، باید از ظرفیت رسانه های اجتماعی در مهندسی فرهنگی غافل نمانیم.

کد خبر 1002236

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha