اجرای دقیق و هدفمند طرح شهید سلیمانی میزان بار ویروس کرونا را کاهش می‌دهد

کاظمی با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسئولیت امور پشتیبانی و آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای دقیق و هدفمند این طرح میزان بار ویروس کرونا را کاهش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، نشست هماهنگی اجرای طرح شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی امروز (پنجشنبه ۲۰ آذر) در مرکز بهداشت اندیمشک با حضور رئیس و مسئولان مربوطه واحدهای این مرکز و مسئول بسیج جامعه پزشکی برگزار شد.

 

«فریدون کاظمی» در این نشست با اشاره به اهمیت اجرای طرح مسئولیت امور پشتیبانی و آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح شهرستان اندیمشک اظهار کرد: با اجرای دقیق و هدفمند این طرح قطعا بخش عظیمی از میزان بار بیماری کرونا کاسته خواهد شد.

 

رئیس مرکز بهداشت اندیمشک از خدمات و تلاش‌های ارزشمند همه عوامل و دست اندرکاران طرح شهید سلیمانی تقدیر کرد و افزود: با اجرای مناسب این طرح و با کمک و همدلی و همراهی مردم می‌توان از شیوع بیماری کرونا در سطح مناطق مختلف جلوگیری کرد.

 

همچنین در ادامه این نشست مسئول بسیج جامعه پزشکی شهرستان اندیمشک و مسئولان مربوطه واحدهای مرکز بهداشت با بیان اهمیت اجرای طرح ارزنده شهید سلیمانی، به تشریح دیدگاه‌ها و نقطه نظرات خود در رابطه با موضوعات مطرح شده و اهداف و برنامه‌های این طرح پرداختند.

 

کد خبر 1002287

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha