کاهش و رفع محدودیت‌ها به معنای عادی شدن شرایط نیست

پورمحمدی گفت: کاهش و رفع محدودیت‌ها به معنای عادی شدن شرایط نیست و در صورت عدم همراهی مردم و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت سختی در پیش رو خواهیم داشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «محمدرضا پورمحمدی»‌ امروز در جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا اظهار داشت: قطع زنجیره بیماری کرونا، اصلی‌ترین اولویت و دغدغه مسوولان است که برای تحقق این امر همدل و هماهنگ هستیم.

استاندار آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: تبدیل وضعیت اکثر شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز به وضعیت نارنجی، مرهون همراهی بیشتر اقشار مختلف مردم به توصیه‌های مسوولان و توجه بیشتر به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌هاست.

پورمحمدی ادامه داد: بررسی آمارهای مختلف در زمینه بیماری کرونا حاکی از این است که وضعیت این استان در مقایسه با سایر استان‌های کشور، بسیار خوب است. ما به این حد اکتفا نکرده و با تمام توان برای قطع زنجیره بیماری در استان تلاش می‌کنیم.
 
وی تصریح کرد: کاهش و رفع محدودیت‌ها به معنای عادی شدن شرایط نیست و در صورت عدم همراهی مردم و بی‌توجهی به پروتکل‌های بهداشتی، وضعیت سختی در پیش رو خواهیم داشت.
 
پورمحمدی، خواستار توجه بیشتر وزارت بهداشت نسبت به افزایش امکان تست کرونا در استان شد و اظهار داشت: طرح شهید سلیمانی با هدف پیشگیری و کنترل بیماری کرونا در مبدأ و با مشارکت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، بسیج و دانشگاه علوم پزشکی تبریز در استان اجرا می‌شود.

همچنین سردار «عابدین خرم» فرمانده سپاه عاشورا در سخنانی با اشاره به آغاز طرح شهید سلیمانی اظهار داشت: خوشبختانه تعامل و هماهنگی بسیار خوبی در بخش‌های مختلف استان برای مدیریت و مقابله با بیماری کرونا وجود دارد.

وی افزود: سپاه عاشورا نیز با تمام توان برای اجرای طرح شهید سلیمانی، همت کرده و با تمام توان و امکانات، نهایت تلاش خود را برای اجرای موفق این طرح به کار می گیرد.

کد خبر 1002354

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha