برگزاری دومین جشنواره فرهنگی ورزشی دهه فجر در استان مرکزی

دومین جشنواره فرهنگی ورزشی به مناسبت یوم الله دهه فجر به همت کانون فرهنگی هنری شهید رضایی(تخصصی ورزش) مسجد صاحب الزمان(عج) اراک و همکاری دبیرخانه کانون های مساجد استان مرکزی برگزار می شود.

مصطفی سبحانی، مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رضایی(تخصصی ورزش) مسجد صاحب الزمان(عج) اراک، به خبرنگار شبستان در اراک، گفت: این جشنواره در دهه مبارک فجر در رشته های دو میدانی، پینگ پنگ، دارت و فوتسال ویژه اعضای فعال کانون های فرهنگی هنری مساجد در رده سنی 17 تا 30 سال برگزار می شود.


وی افزود: علاقه مندان برای شرکت دررشته های این جشنواره از امروز تا دهم بهمن ماه سال جاری مهلت دارند تا نسبت به ثبت نام خود به دبیرخانه کانون های فرهنگی هنری مساجد استان مرکزی یا مسجد صاحب الزمان(عج) واقع در کوی امام علی (ع) اراک مراجعه کنند.


سبحانی با بیان اینکه برگزاری مسابقات ورزشی به همت کانون تخصصی ورزش در مناسبت های خاص از جمله برنامه های این کانون است، اظهار کرد: جوانان و نوجوانان مسجدی با حضور در میادین ورزشی ضمن شناسایی استعداد های خود توان مهارتی خود را نیز بالا می برند.


مسئول کانون فرهنگی هنری شهید رضایی(تخصصی ورزش) با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص تهذیب، تحصیل و ورزش ادامه داد: ورزش یکی از مطالبات مقام معظم رهبری از جوانان است که این جشنواره سعی دارد در این خصوص گامی برداشته باشد.


سبحانی تصریح کرد: دست اندرکاران ورزش استان باید با اجرای برنامه های متنوع فرهنگی در حاشیه برگزاری مسابقات، ترویج دهنده مباحث دینی و اخلاقی برای جوانان باشند.


پایان پیام/

کد خبر 100236

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha