انتخاب ۲۱۳  منتخب در بیستمین مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش

سرهنگ میدانی از انتخاب ۲۱۳ نفر از شرکت کنندگان در بیستمین دور از مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران خبر داد و گفت: این افراد سال بعد در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح شرکت می کنند.

سرهنگ مهدی میدانی در گفت و گو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری شبستان در مورد بیستمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: بیستمین دوره مسابقات قرآن خواهران شاغل و خانواده های کارکنان ارتش جمهوری اسلامی ایران در بخش های  خواهران شاغل ،همسران وفرزندان دختر و پسر در دو بخش زیر 15 سال و بالای 15 سال برگزار شد.

 

رییس اداره قرآن، عترت و نماز ارتش جمهوری اسلامی ایران افزود: این مسابقات در رشته های حفظ یک جزء تا کل قرآن کریم، قرائت تحقیق و ترتیل، رشته اذان پسران و مفاهیم جزء بیستم از تفسیر ایت الله مکارم شیرازی به مدت چهار روز از تاریخ دوازدهم تا پانزدهم آذر ماه برگزار شد.

 

وی خاطرنشان کرد: در این دوره از مسابقات 646 نفر از کارکنان و خانواده ها و فرزندان ارتش  شرکت کردند و شاهد حضور پررنگ شرکت کنندگان در این مسابقات بودیم.

 

وی گفت: ما توانستیم تهدید ویروس کرونا را به فرصت تبدیل کنیم و خانواده ها نیز با خیال راحت در منازل خود حضور داشته و در این دوره از مسابقات شرکت کردند. این دوره از مسابقات تجربه بسیار خوبی برای ما بود و اولین دوره از مسابقاتی است که پس از استقلال اداره قرآن، عترت و نماز ارتش به شکل و شیوه ای جدید در شبکه مجازی برگزار شد.

 

سرهنگ میدانی خاطرنشان کرد: داوران بین المللی به شکل حضوری در این مسابقات حاضر شدند و  این مسابقات با نظم و دقت خاصی برنامه ریزی  و اجرا شد.

 

وی اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 213 نفر به عنوان منتخبین مشخص شدند که انشاءالله این افراد در مسابقات قران نیروهای مسلح که در سال آینده برگزار می شود، حضور می یابند و ارتش جمهوری اسلامی میزبان مسابقات قرآنی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران است.

 

وی گفت: در اولین دوره از مسابقات خواهران شاغل و خانواده های کارکنان نیروهای مسلح تیم ارتش جمهوری اسلامی ایران 53 مقام را از آن خود کرد و مقام اول در مسابقات قرآنی نیروهای مسلح را به خود اختصاص داد و امیدواریم در دومین دوره از مسابقات قرآنی نیروهای مسلح نیز شاهد تکرار این موفقیت باشیم.

 

سرهنگ میدانی از تمامی دست اندرکاران و پشتیبانان ، ریاست عقیدتی سیاسی و فرماندهی کل ارتش تشکر کرد و گفت: از تمام کسانی که در عالی ترین رتبه فرماندهان ارتش، دارالقرآن ها و حتی نقاط دوردست تلاش کردند تا مسابقات به مرحله نهایی برسد، تشکر می کنم. این مسابقات بدون هیچ مشکل و با بهترین برنامه ریزی در کوتاه ترین زمان ممکن برگزار شد و از تلاش تمامی دست اندرکاران در ارتش کمال سپاسگزاری را دارم.

 

وی خاطرنشان کرد: از 213 منتخب این دوره از مسابقات 146 نفر خواهران و 67 نفر برادران تعیین شدند.

 

 

 

کد خبر 1002371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha