اطلاع‌رسانی عملکرد کمیته امداد افزایش اعتماد عمومی برای حمایت از محرومین را همراه داشت

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، گفت: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد می‌تواند مردم را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

حجت الاسلام «بشیر عالیشاه» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، به دیدار با«تقی صمدی» قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران که با محوریت افزایش تعامل صدا و سیما با اداره کل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان در راستای اطلاع رسانی عملکرد و فعالیت های این نهاد حمایتی به اقشار مختلف جامعه با هدف جذب خیرین انجام شد، اشاره و اظهار کرد: نقش رسانه در اطلاع‌رسانی و تبلیغات عملکرد این نهاد در خدمت رسانی به محرومین مؤثر وحائز اهمیت است.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان مازندران با بیان اینکه برنامه لذت لبخند  با هدف شناساندن فعالیت ها و عملکردهای کمیته امداد با همکاری صدا و سیما  تولید و هر هفته از تلویزیون پخش می شد، افزود: قدردان توجه ویژه صدا و سیمای مرکز مازندران برای این همراهی هستیم.

 

وی به اعلام آمادگی قائم مقام صدا و سیمای مرکز مازندران برای تداوم تولید و پخش برنامه لذت لبخند اشاره کرد و گفت: همچنین اصحاب رسانه و خبر در رسانه های مکتوب و مجازی استان در ارائه عملکرد امداد دیارعلویان در حوزه رفع نیازهای محرومین و معرفی نیازهای مددجویان جهت جذب خیر کمک رسان خوبی هستند.

 

حجت الاسلام عالیشاه بابیان اینکه رسانه‌ها در پیشبرد اهداف و اجرای برنامه‌های کمیته امداد نقش مهمی دارند، افزود: اطلاع‌رسانی فعالیت‌های کمیته امداد می‌تواند مردم را با این دستگاه بیش از گذشته برای دستگیری نیازمندان همراه کند.

 

وی تصریح کرد: رسانه ها برای تامین جهیزیه نوعروسان تحت حمایت، ساخت 1000واحد مسکن مدجویی، تهیه زمین برای ساخت مسکن مددجویی، ارائه خدمات به بیماران صعب العلاج، تهیه لوازم بهداشتی و... زمینه مشارکت مردم نوع دوست و نیک اندیش را فراهم می کنند.

کد خبر 1002387

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha