برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان ریزشی و داوطلب پایه دوازدهم، به صورت حضوری

محجوبی از برگزاری امتحانات نهایی دانش‌آموزان ریزشی و داوطلب پایه دوازدهم، به صورت حضوری خبر داد.

«رضا محجوبی» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از فومن اظهار کرد: طبق تصمیمات وزارت آموزش و پرورش، امتحانات نهایی دانش‌آموزان ریزشی و داوطلب به صورت حضوری برگزار می‌شود.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن با بیان اینکه برگزاری امتحانات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی صورت می‌گیرد افزود: آزمون نهایی پایه دوازدهم، 15 دی ماه آغاز خواهد شد.

 

وی گفت: بیش از 200 دانش‌آموز ریزشی و داوطلب پایه دوازدهم در 2 حوزه اجرا، دبیرستان‌های شاهد شهید کدیور و سمیه، امتحانات نهایی و همزمان کشوری را به صورت حضوری و رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار می‌کنند.

 

محجوبی با اشاره به برگزاری امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی تصریح کرد: امتحانات سایر پایه‌های تحصیلی ابتدایی و متوسطه اول و دوم با توجه به شرایط کرونایی منطقه و اعلام ستاد ملی کرونا و وزارت آموزش و پرورش می‌تواند به صورت حضوری یا به صورت مجازی در شبکه شاد یا سامانه آزمون یار برگزار شود.

 

سرپرست مدیریت آموزش و پرورش فومن در بخشی دیگر از گفت‌وگوی خود اظهار کرد: معلم پایه دوم واحد آموزشی دبستان تقوی سنگبیجار با تهیه تجهیزات آموزش فضای مجازی، امکان حضور 2 دانش‌آموز خود با نیاز‌های ویژه را در شبکه شاد فراهم کرد.

 

وی افزود: خانم امانی 2 دستگاه تبلت را تهیه ‌کرده است تا دانش‌آموزانی که توانایی خرید امکانات و گوشی همراه را ندارند بتوانند از برنامه‌های آموزشی شبکه دانش‌آموزی شاد استفاده کنند.

 

محجوبی خاطرنشان کرد:ضمن تقدیر از این عمل خداپسندانه، مراتب قدردانی خود را از معلم نیکوکار فومنی اعلام می‌کنم.

 

 

کد خبر 1002431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha