پایان مسابقه «تیراندازی با تفنگ بادی» کانون «منتظران نور» با معرفی برترین ها

نیکجو از پایان رقابت شرکت کنندگان مسابقه «تیراندازی با تفنگ بادی» کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» با معرفی نفرات برتر خبر داد.

«رضا نیکجو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: یک دوره مسابقه «تیراندازی با تفنگ بادی» با هدف ایجاد رقابت سالم میان بچه های مسجد به مدت سه روز در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» شهرستان جهرم برگزار شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم افزود: این مسابقه به همت بخش تربیت بدنی این کانون فرهنگی و هنری با حضور 21 نفر از نیروهای جوان مسجدی انجام شده است.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در این مسابقه در سه گروه هفت نفره با یکدیگر به رقابت پرداختند، بیان کرد: از هر گروه یک نفر به مرحله بعدی مسابقات راه یافت که در پایان سه نفر به عنوان برگزیده مسابقه تیراندازی مشخص شدند.

 

نیکجو با معرفی نفرات برتر این دوره از مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، خاطرنشان کرد: در پایان مسابقه که به مدت سه روز به طول انجامید، «محمد مبین کریمی» موفق به کسب عنوان برتر این دوره از مسابقه تیراندازی شد.

 

وی ادامه داد: همچنین «مهدی بیتا» به عنوان نفر دوم و «محمد معارفی» نیز به عنوان نفر سوم مسابقه موفق به دریافت جوایز ویژه کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور» شدند.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، مسجد «جامع» جهرم اظهار کرد: در پایان این دوره از مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی، به نفرات اول تا سوم به ترتیب مبلغ 150 هزار تومان، یکصد هزار تومان و 50 هزار تومان از سوی این کانون فرهنگی و هنری اهدا شد.

 

نیکجو در پایان با قدردانی از تلاش های عوامل برگزارکننده مسابقه تیراندازی با تفنگ بادی در کانون فرهنگی و هنری «منتظران نور»، گفت:  به فراخور شرایط سنی اعضای کانون، برنامه های ویژه در زمینه های فرهنگی و ورزشی برنامه ریزی شده که در مقطع های مختلف در این کانون به اجرا گذاشته می شود.

 

خاطر نشان می شود، این برنامه در راستای طرح ملی «ایران قوی» برگزار شد.

کد خبر 1002436

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha