حضور دنیای استکبار در منطقه فساد برانگیز و ویرانگر است 

حجت الاسلام احمد نجنو گفت: دنیای استکبار به دلیل حضور فساد برانگیز و ویرانگر باید پایش از منطقه قطع شود چرا که ریشه کلیه بدبختی ها در تداوم حضور آمریکا در منطقه است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، ظهر امروز ۲۱ آذر حجت الاسلام «احمد نجنو» در خطبه های نماز جمعه قلعه گنج،  گفت: پس از ترور دانشمند هسته ای کشورمان برخی اصرار دارند نباید در پاسخ دادن به دشمن عجله کرد زیرا در دام آنها گرفتار می شویم اینها احتمالا منتظر این هستند تا ریاست جمهوری ترامپ به اتمام برسد و جوبایدن رئیس جمهوری آمریکا شده و ابراز تاسف کند، در این صورت آنها مجدد می گویند؛ نباید پاسخ دشمن را داد.





امام جمعه قلعه گنج افزود: یکسری افراد نفوذی هماهنگ و یک صدا با دشمن به نحوی تیتر می‌زنند که  شکی نیست این طیف در زمین دشمن بازی می کنند و معنی این تیترها این است که اجازه دهیم دشمن هر کار که دلش خواست انجام دهد، حقیقتا عده از همان طیفی هستند که نتانیاهو در جریان فتنه ۸۸ از آنها به عنوان بزرگترین سرمایه اسرائیل یاد کرد.





وی تصریح کرد: دنیای استکبار به دلیل حضور فساد برانگیز و ویرانگر باید پایش از منطقه قطع شود چرا که ریشه کلیه بدبختی ها در تداوم حضور آمریکا در منطقه است، ما باید به سراغ هم پیمانان آمریکا و اسرائیل در منطقه برویم و آمریکا را اخراج  کرده و آل سعود را ساقط کنیم الحمدالله زمینه سقوط آل سعود به دست فرزندان غیور، مقاوم و مجاهد یمنی و جنبش انصارالله یمن آماده شده است.




حجت الاسلام نجنو با اشاره به سفر استاندار کرمان به جنوب کرمان، تاکید کرد: این روزها جنوب کرمان با مشکل کمبود آب روبرو است و قطعا با انتقال آب هلیل رود به کرمان این منطقه با مشکل عظیمی مواجه می شود.





خطیب جمعه قلعه گنج اظهار کرد: یکی از شاخصه های تقوا، اهمیت دادن به معیار و ارزش والای انسانی است اما عده ای ارزش خود را در وابستگی به فامیل و طایفه ای خاص دیده و یا نژاد خود را نژاد برتر می دانند.




وی در خاتمه خاطرنشان کرد: البته دین مقدس اسلام نه تنها این فرهنگ ها را تایید نکرده خط بطلانی بر روی کلیه این معیارها کشیده بلکه ارزش واقعی انسان را در صفات ذاتی آن مخصوصا در تقوا، پرهیزکاری، تعهد و پاک بودن می داند بنابراین نباید ارزش های ظاهری و کاذب جای ارزش های واقعی را بگیرد.

کد خبر 1002450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha