صهیونیست مغز متفکر دولت آمریکا است

حجت الاسلام رضا سعادت فر گفت: در پاسخ به کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید گفت؛ که صهیونیست مغز متفکر دولت آمریکا است و یهود، دولت اسلامی را هدف قرار داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جنوب کرمان، امروز ۲۱ آذر حجت الاسلام «رضا سعادت فر » در خطبه های نماز جمعه در مصلی پیامبر اعظم (ص) جیرفت، گفت: امروز در جامعه ۲ خط فکری وجود دارد، یکی می‌گوید؛ باید کاری کنیم که دشمن عصبانی شود و خط فکری دوم می‌گوید؛ باید بهانه را از دست دشمن بگیریم.




امام جمعه جیرفت ابراز کرد: پس از شهادت فخری‌زاده عده‌ای اصرار دارند که باید صبر کنیم و در موقع مناسب پاسخ متناسب را بدهیم و عده ای که مذاکره با آمریکا و بایدن که برای شان هدف است، می‌گویند؛ باید بر سر برجام به توافق برسیم و از این توافق صهیونیست ها ناراحت می شوند.




وی خاطرنشان کرد: در پاسخ به کسانی که به دنبال مذاکره با آمریکا هستند باید گفت؛ که صهیونیست مغز متفکر دولت آمریکا است و یهود، دولت اسلامی را هدف قرار داده است.




حجت الاسلام سعادت فر تاکید کرد: هدف از آوردن بایدن به جای ترامپ آن است که قدرت منطقه‌ای ایران را کنترل کنند و مومنین باید بدانید کسانی که دست به ترور زدند در واقع از جریان انقلابی می ترسند.




خطیب جمعه جیرفت ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمنان و منافقان به دنبال احیای برجام هستند باید مطالبه طرح خون ‌بهای شهید قاسم سلیمانی و فخری‌زاده را با خروج آمریکا از منطقه محقق کرد.




وی با بیان این مطلب که آخرین سفیر آمریکا در ایران ۵ خواسته داشته است، اظهار کرد: اول این که پروتکل های سازمان ملل، فقط کشورهایی را می پذیرد که یک رئیس دارند اما شما در کشورتان یک نهاد غیر پاسخگو به نام ولایت فقیه دارید، دوم؛ شورای نگهبان باید حذف شود، در کلیه دنیا برای حفاظت از کشور یک ارتش وجود دارد اما شما ارتش و سپاه دارید که باید سپاه حذف شود، چهارم این که دنیا به دنبال آزادی است اما در کشور ایران حجاب وجود دارد که حجاب باید حذف شود و آخرین خواسته  سفیر آمریکا در ایران این بود که ایران، اسرائیل را به رسمیت بشناسد.




حجت الاسلام سعادت فر بیان کرد: تحریم در دوران غیبت، تمرین است برای صبح ظهور، پس باید قوی شویم تا برای صبح ظهور آماده باشیم.




امام جمعه جیرفت تصریح کرد: یکی از بهترین راه های کسب تقوا آن است که انسان بداند همواره در حال گزینش است، شیعه همواره در مرحله گزینش برای عضویت در سپاه بقیه الله اعظم است و این گزینش هر هفته ۲ بار مورد بازبینی امام زمان (عج) قرار می گیرد.





وی ادامه داد: از جمله عوامل تشکیل دولت اسلامی داشتن بصیرت بوده و از موانع تشکیل دولت اسلامی عدم بصیرت است، انسان به طور فطری در مواردی که تخصص ندارد به یک متخصص مراجعه می کند و مهم آن است که در این تقلید، انسان با بصیرت عمل کند.




حجت الاسلام سعادت فر اظهار کرد: سرانجام تقلید کورکورانه و پیروی از خواص بی بصیرت، عذاب الهی است و اگر جامعه‌ای به دنبال بزرگان بی بصیرت رفت، این امر موجب عدم تشکیل دولت اسلامی می‌شود.

 


خطیب جمعه جیرفت با اشاره به این که یکی از دغدغه ها و مسائل مردم جیرفت و جنوب استان کرمان، مسئله‌ انتقال آب است که در این موضوع ۴ نکته وجود دارد، خاطرنشان کرد: نکته اول آن است که مسئولین، مردم محترم و با فهم و شعور هستند آنها پای آرمان های انقلاب اسلامی ایستاده و شهید تقدیم کرده‌اند.




وی افزود: امروز این مردم از شما سوال دارند که آیا این طرح به مصلحت آنها است یا خیر؟ پس بیایید با مردم و خواص مردم صادقانه صحبت کنید و دومین نکته و مطالبه مردم از صدا و سیما آن است که رسالت صدا و سیما روشنگری و مطالبه گری است و مردم جنوب کرمان با جمعیتی بیش از یک میلیون نفر درخواست دارند که جلسات روشنگرانه در صدا و سیما برگزار شود.




حجت الاسلام سعادت فر با بیان این مطلب که سومین مطالبه مردم از نمایندگان مجلسی است که در منطقه جازموریان هستند، تاکید کرد: ما می خواهیم که یک گروه حقیقت یاب با محوریت نمایندگان تشکیل دهند و نتیجه را برای مردم اطلاع رسانی کنند.

 

 

امام جمعه جیرفت در خاتمه عنوان کرد: چهارمین مطالبه مردم از قوه قضائیه آن است که به این طرح ورود کند که اگر در این طرح، هزینه‌ و بودجه ای اختصاص داده شده اطلاع رسانی شود و اگر در اجرای این طرح بودجه و بیت المال حیف و میل شده است با کسانی که سهم داشتند، برخورد شود.

کد خبر 1002464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha