مردم و مدیران حق نعمت انقلاب اسلامی را به درستی ادا کنند

حجت الاسلام نکونام با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی امانتی در دست مردم و مدیران است که باید حق این امانت به درستی ادا شود، ادامه داد: حکومت اسلامی امروز امانت الهی در دست ما است که حفظ آن بنا بر فرموده امام راحل اوجب واجبات است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از شهرکرد، حجت الاسلام «محمدعلی نکونام» امروز(جمعه 21 آذر) در پیام جمعه شهرکرد که در مصلای بزرگ امام خمینی(ره) شهرکرد برگزار شد، با اشاره به اینکه با توجه به شیوع ویروس کرونا نمازهای جمعه تعطیل شده و نمازهای جماعت نیز کمرنگ شده است، اظهار داشت: باید مراقب بود این کمرنگ شدن برگزاری نمازهای جماعت به کمرنگ شدن اقامه نماز نینجامد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری و امام جمعه شهرکرد نماز را جزء وظایف مهم دین و دستورالعمل های کلیدی در اسلام برشمرد و افزود: امام علی(ع) در خطبه 199 نهج البلاغه بر حفظ تعهد و جایگاه نماز تاکید کرده و از ما خواسته که بر کیفیت و کمیت نماز بیفزاییم.

 

حجت الاسلام نکونام با اشاره به اینکه بر اساس روایات اهل بیت نماز گناهان را مانند برگ درختان در پاییز می ریزد، اظهار کرد: نماز انسان را از هلاکت و بدبختی ها آزاد کرده و دل را تطهیر می کند.

 

امام جمعه شهرکرد با بیان اینکه انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خداوند به ما عطا کرده و ما باید قدردان باشیم، تصریح کرد: ممکن است در راه انقلاب برخی ها بدعمل کنند و مشکلاتی برای جامعه به وجود بیاید که نباید عملکرد افراد را به حساب انقلاب بگذاریم.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه امروز انقلاب اسلامی امانتی در دست مردم و مدیران است که باید حق این امانت به درستی ادا شود، ادامه داد: حکومت اسلامی امروز امانت الهی در دست ما است که حفظ آن بنا بر فرموده امام راحل اوجب واجبات است.

 

حجت الاسلام نکونام به 26 آذرماه روز حمل و نقل و راهدار اشاره کرد و گفت: این دو مجموعه در جامعه بسیار کارا و موثر هستند که همه باید قدردان تلاش های آنان باشیم.

 

امام جمعه شهرکرد با اشاره به 27 آذر  و روز وحدت حوزه و دانشگاه، اظهار کرد: منظور از وحدت این دو قشر وحدت در هدف است که به تعبیر آیت الله جوادی آملی دانشگاه از فعل خداوند و حوزه از قول خداوند بحث می کند و این دو در کنار هم جامعه ای توحیدی و مستقل می سازد.

 

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری با تاکید بر اینکه مسئولین نباید به دشمنان گرا دهند و امید در دل دشمنان ایجاد کنند، خاطرنشان کرد: دشمنان بارها ثابت کرده اند که می خواهند جلوی تقویت و استقلال انقلاب را بگیرند و نگذارند توانمندی های علمی و اقتصادی ما رشد یابد لذا نباید به آن ها هرگز اعتماد کرد.

 

کد خبر 1002465

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha