لزوم تسریع در تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح سردار سلیمانی بندر بوشهر

عبیدی گفت: انتظار داریم با یک برنامه ریزی مشخص، عملیات اجرایی پروژه سردار سلیمانی در ۳ شیفت کاری انجام پذیرد تا عقب ماندگی‌های زمان‌بندی پروژه جبران و براساس برنامه‌ ریزی پروژه به بهره‌ برداری برسد.

«رباب عبیدی» روز جمعه (21 آذر) در گفتگو با  خبرگزاریشبستان در بوشهر با بیان اینکه تکمیل پروژه تقاطع غیر همسطح شهید سردار سلیمانی واقع در میدان شهید مطهری بندر بوشهر از اولویت‌های مهم پروژه‌های عمران شهری می باشد اظهار داشت: انتظار داریم با یک برنامه ریزی مشخص، عملیات اجرایی این پروژه در سه شیفت کاری انجام پذیرد تا عقب ماندگی‌های زمان‌بندی پروژه جبران و براساس برنامه‌ ریزی پروژه به بهره ‌برداری برسد.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر بوشهر با اشاره به ضرورت جایگزینی درخت های مثمر با درختان کنوکارپوس در فضای سبزبندر بوشهر اظهار داشت: با توجه به آسیب‌های مختلف زیست محیطی در محیط شهری و همچنین مشکلات زیادی که درختان کنوکارپوس برای شهروندان و تاسیسات شهری بندر بوشهر ایجاد کرده، باید برحسب الویت ‌بندی نسبت به جایگزین آنها اقدام شود.

 

عبیدی بیان کرد: در این زمینه یکی از طرح‌هایی که در حال اجرا و در دستورکار کمیسیون ماده ۷ فضای سبز و منظر شهری قرار گرفته این است تا شهروندانی که این درختان بدلیل نفود در تاسیسات مقابل منازل آنها قطع می‌شود گونه‌های درختان مثمر و بدون مشکل با همکاری مجموعه فضای سبز ومردم کاشته،پلاک گذاری و به نام اعضا خانواده نامگذاری شود.

 

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر به لزوم تعامل میان فعالین اجتماعی و فرهنگی با شورای شهر اشاره کرد و افزود: فعالین اجتماعی و فرهنگی در جهت الویت بندی بودجه فرهنگی و برنامه های کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر بوشهر با مشورت دهی یاوران فرهنگی ما باشند.

 

کد خبر 1002480

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha