لزوم استفاده از همه منابع و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات شهر چم‌گلک

حسنوند ضمن اشاره به ظرفیت‌های شهر چم‌گلک، خواستار استفاده از وام‌های بنیاد برکت برای حمایت از اشتغالزایی شد و گفت: باید از همه منابع و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات شهر چم‌گلک و تسریع در روند طرح‌ها استفاده کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اندیمشک، «فریدون حسنوند» امروز (جمعه ۲۱ آذر) در نشست بررسی مسائل و مشکلات شهر چم‌گلک که با حضور فرماندار و مسئولان دستگاه‌های اجرایی اندیمشک و جمعی از اهالی این شهر برگزار شد اظهار کرد: برای رفع مشکلات مردم شهر چم‌گلک پیگیری‌هایی صورت گرفته و طرح‌های خوبی نیز در این راستا برنامه‌ریزی شده است.

 

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه شهر چم‌گلک به یک کلینیک شبانه‌روزی نیاز دارد که برای تحقق این موضوع تلاش شده است افزود: مجوز یک تالار مشابه تالار شهید قاسمی‌زاده برای شهر چم‌گلک اخذ شده و در حال طی مراحل قانونی برای اجرا است.

 

وی ضمن اشاره به ظرفیت‌های شهر چم‌گلک، خواستار استفاده از وام‌های بنیاد برکت برای حمایت از اشتغالزایی شد و اذعان کرد: باید از همه منابع و ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات شهر چم‌گلک و تسریع در روند طرح‌ها استفاده کرد.

 

حسنوند با بیان اینکه مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید برای رفع نیاز و مطالبات مردم با سرعت مضاعف طرح‌های عمران شهری و سایر پروژه‌ها را محقق کنند تصریح کرد: پیگیر مشکلات و نیازهای شهر چم‌گلک هستیم و در جلسات متعدد نیز برای رفع مشکلات تلاش شده است.

 

«پیمان جهانگیری» نیز بر ضرورت برخورداری شهرهای تابعه شهرستان اندیمشک از امکانات و شرایط مطلوب تاکید کرد و گفت: در راستای برخورداری این شهرها از امکانات زندگی مناسب تلاش‌های قابل توجهی انجام شده است.

 

فرماندار اندیمشک با اشاره به اینکه شهر چم‌گلک از جمله شهرهای پرجمعیتی محسوب می‌شود که برای بهبود وضعیت امکانات تفریحی، رفاهی، آموزشی و بهداشتی آن تلاش شده است عنوان کرد: تلاش‌ها معطوف به رفع مشکلات در شهر چم‌گلک بوده است که در این راستا طرح‌های متعددی طی سال‌های اخیر اجرا شده است.

 

وی با بیان اینکه تعریض جاده چم‌گلک گام مهمی برای ایمن‌سازی مسیر و رفع دغدغه ساکنان بود که محقق شد بیان کرد: شهر چم‌گلک ظرفیت‌های بسیار خوبی در زمینه گردشگری دارد و از این فرصت نیز برای رونق این منطقه استفاده می‌شود.

 

جهانگیری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی‌های لازم با دستگاه‌های اجرایی برای تقویت زیرساخت‌ها و خدمات ورزشی، بهدلشتی، برق، گاز، آموزشی و سایر ابعاد انجام شده است ادامه داد: طرح مهم زیرگذر جاده چم‌گلک از دیگر طرح‌های مهم در دست اجرا به حساب می‌آید که برای آن برنامه‌ریزی شده است.

 

وی اضافه کرد: طرح جداسازی شبکه برق کشاورزی چم‌گلک برنامه‌ریزی شده است و با اجرای یک‌هزار و ۳۰۰ متر شبکه برق، برق‌رسانی به مشترکین بهتر و قطعی برق کمتر خواهد شد.

 

فرماندار اندیمشک با بیان اینکه اجرای طرح‌های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و بهبود فضای سبز شهر چم‌گلک هدفگذاری شده است خاطر نشان کرد: مدیران مربوطه باید با تکمیل طرح‌ها، بستر رشد بیشتر این شهر را فراهم کنند.

 

در ادامه این نشست مدیران دستگاه‌های اجرایی به بیان طرح‌های اجرا شده و برنامه‌های در دست اجرا پرداختند و تعدادی از اهالی شهر چم‌گلک نیز مطالبات خود را مطرح کردند.

 

کد خبر 1002505

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha