توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی به همت قرارگاه فرهنگی سید سجاد خلیلی در بهشهر

محمدنژاد از توزیع ۲۰۰ بسته فرهنگی و بهداشتی به همت قرارگاه فرهنگی سید سجاد خلیلی در بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها در سالروز تولد شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی و روزهای بعد از آن در بین مردم توزیع شد.

«فاطمه محمدنژاد» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در بهشهر اظهار کرد: تلاش برای زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا مهمترین وظیفه ای است که برعهده داریم و شهدای مدافع حرم ما حق بزرگی بر ما دارند و نباید از یاد بروند.

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر افزود: شهید سید سجاد خلیلی متولد 15 آذرماه است و مراسم تولید شهید سید سجاد خلیلی با رعایت پروتکل بهداشتی در مزار این شهید مدافع حرم برگزار شد و بسته‌های فرهنگی و بهداشتی در بین مردم در روز تولد و روزهای بعد از آن توزیع شد.

وی خاطر نشان کرد: بسته های فرهنگی و بهداشتی توزیع شده در بین مردم توسط قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر شامل ماسک، کتاب دعا، عکس شهید، میوه و... بوده است.

محمدنژاد از توزیع 200 بسته فرهنگی و بهداشتی به همت قرارگاه فرهنگی سید سجاد خلیلی در بهشهر خبر داد و گفت: این بسته ها در سالروز تولد شهید مدافع حرم سید سجاد خلیلی و روزهای بعد از آن در بین مردم توزیع شد.

مسئول قرارگاه شهید سید سجاد خلیلی در بهشهر یادآور شد: همزمان با سالروز شهادت سید سجاد خلیلی مدافع حرم بهشهری در سوریه، ختم زیارت عاشورا در فضای مجازی  برگزار شد که 51 زیارت عاشورا ختم شد.

شهید سید سجاد خلیلی از شهدای مدافع حرم سوریه در بهشهر است که در ۱۵ آذر ماه ۱۳۷۰ در خانواده مذهبی دیده به جهان گشود؛سيد سجاد در 1 آبان ماه  سال 1389 وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامى شد و به عضويت سپاه درآمد. سيد سجاد با اينكه سن كمى داشت ولى مردى دلير و شجاع بود.

 

براى دومین بار به سوريه اعزام مى شود كه در حين عملياتى ويژه در درگیری با داعش در جنوب سوریه در تاریخ 21 فروردین 1395 مفقودالاثر مى شود. همرزمانش از نحوه ى شهادت سيد سجاد اينگونه مى گويند كه دو نفر از همرزمان سيد سجاد زخمى شده بودند و سيد سجاد براى نجات آنها ميرود كه از ناحيه پهلو دچار جراحت شديد مى شود و به دست داعش هاى ملعون اسير مى شود و مفقودالاثر مى شود.

 

در اعياد مبارك بزرگ قربان تا غدير در سال 97 هديه الهى به مردم شريف مازندران اينگونه رقم خورد كه پيكر شهيد «سيد سجاد خليلى» به همراه پيكر سردار شهيد «سيد جلال حبيب الله پور» پس از گذشت چند سال دورى و چشم انتظارى شناسايى شد و به وطن بازگشت و طی تشییع باشکوهی در بهشت فاطمه(س) بهشهر آرام گرفت.

کد خبر 1002515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha