با وجود تحریم ها دستاورد های پژوهشی خوبی داشته ایم

غلامی گفت: ما دستاوردهای پژوهشی خوبی را در دنیا داریم و باید افتخار کنیم که با وجود تحریم ها و محدودیت ها توانسته ایم کارمان را پیش بریم.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، مراسم تجلیل از دانش آموزان پژوهشگرو فناوران برگزیده با حضور «محسن حاجی میرزایی» وزیرآموزش و پرورش و «منصور غلامی» وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در فضای مجازی برگزارشد.

 

در این مراسم «منصور غلامی» گفت:هسته اولیه پژوهش در مدارس شکل می گیرد که  این بذر توسط فرهنگیان کاشت می شود. باید قدر معلمان را دانست که به این نهال رسیدگی می‌کنند تا بارور شود.

 

وی با بیان اینکه در  حوزه های مختلف علمی وپژوهشی کشور حرف برای گفتن در داخل و خارج داریم افزود: تربیت نسل متفکر، عالم و امیدوار از اهداف ماست.

 

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اشاره به  افزود: امیدوارم در آینده ای نه چندان دور آنچه مورد انتظار از جامعه اسلامی در همه عرصه ها وجود دارد، نصیبمان شود.

 

غلامی بیان کرد: فرهنگیان که تربیت نسل دانش آموزی را بر عهده دارند و به دست گرفتن آینده کشور تلاش می کنند تقدیر می کنم.

 


وی با بیان اینکه ۴۷ پارک علم و فناوری در کشور داریم بیان کرد: ما دستاوردهای پژوهشی خوبی را در دنیا داریم و باید افتخار کنیم که با وجود تحریم ها و محدودیت ها توانسته ایم کارمان را پیش بریم.

 

وی با اشاره به ضرورت  پرورش ایده در جوانان گفت: این نشان می‌دهد شرکت های دانش بنیان توانستند ایده‌های خود را برای رفع نیازهای جامعه  عملی کنند و مشکلات جامعه را در این شرایط کرونا حل کنند.


 

کد خبر 1002664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha