طرح ملی «ایران قوی» زمینه‌ساز معرفی و ارائه خدمات بین کانون‌های مساجد است

درخش علیمرادی با اشاره به اجرای موثر طرح ملی «ایران قوی» گفت: اجرای این طرح زمینه‌ساز معرفی و ارائه خدمات بین اعضای کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد است.

درخش علیمرادی مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان شهرستان سنندج در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان کردستان اظهار کرد: طرح ملی ایران قوی طرحی موثر برای شناسایی، معرفی و ارائه خدمات به اعضای کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان و سراسر کشور به شمار می‌رود.

 

وی با اشاره به اینکه ایجاد رقابت بین کانون‌های فرهنگی هنری شاخصه اجرای این طرح است، افزود: باتوجه به رسالت کانون‌های مساجد در راستای ارتقای بُعد فرهنگی و هنری جامعه نیاز است این طرح زمینه‌ساز ایجاد فضای رفاقت سالم و خدمت صادقانه بین کانون‌ها باشد.

 

مدیر کانون فرهنگی هنری کنعان سنندج با اشاره به نقش جوانان مسجدی در قوی شدن ایران اسلامی خاطر نشان کرد: جوانان انقلابی، ایران اسلامی باهمت و تلاش، اراده، عزم راسخ و استوار خود برای سربلندی کشورمان ایران اسلامی از هیچ تلاشی فروگذارنبوده و نیستند و برای پیشرفت و توانمندی ایران اسلامی سربلندمان در تلاشند.

 

علیمرادی اعلام کرد: قطعا با وحدت و اتحاد همه آحاد جامعه اسلامی نقشه پلید اهریمنی دشمنان اسلام همواره خنثی و بی‌نتیجه خواهد ماند.

 

وی اضافه کرد: وظیفه کانون‌های فرهنگی بعنوان سنگربانان مساجد این است که با ایمان و آگاهی علم و عمل در مقابل انحراف نقشه‌های پلید دشمنان اسلام ایثارگرانه جهاد کنند.

 

مدیرکانون فرهنگی کنعان سنندج و نماینده بانوان هیئت اندیشه‌ورز استان کردستان در کشور عنوان کرد: اجرای طرح ایران قوی بین کانون‌های مساجد باید باتوجه به ظرفیت و پتانسیل‌های هر منطقه و شهر و روستایی اجرا و سنجیده شود.

 

وی یادآور شد: ثبت و بارگذاری برخی فعالیت‌ها در سامانه بچه‌های مساجد به دلیل حجم بالای فعالیت انجام شده و محدودیت سایت، امکانپذیر نیست و نیاز به پیگیری و بررسی متولیان امر دارد.

 

گفتنی است؛ کانون کنعان از سال 89 راه‌اندازی شده و 400 نفر مخاطب کلاس‌های مختلف این کانون فرهنگی در شهرستان سنندج هستند که در برخی مواقع سال این تعداد نیز افزایش می‌یابد.

 

درخش علیمرادی مدرس علوم قرآنی، نویسنده، محقق و پژوهشگر، مدیرمسئول کانون فرهنگی هنری کنعان و مدیرمسئول خانه قرآن انوارالرحمه سنندج، مدیر خیریه دارالایتام مهرماندگار و دانشجوی ارشد روانشناسی تربیتی و دارای مدرک تربیت معلم سطح ۲ قرآن کریم است.

کد خبر 1002671

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha