دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه شهرستان بندر ترکمن راه اندازی شد

یازدهمین دفتر نمایندگی اوقاف و امور خیریه استان گلستان، صبح امروز (شنبه ۲۲ آذر) در شهرستان بندرترکمن افتتاح و راه اندازی شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، حجت الاسلام «روح الله سلیمانی فرد» در این مراسم گفت: یازدهمین اداره اوقاف و امور خیریه گلستان در شهرستان بندرترکمن با هدف خدمت رسانی به مردم متدین و شهیدپرور این منطقه و زمینه ای بری برای وحدت و خدمت و کمک و خیر رسانی به مردم افتتاح شده است.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه گلستان افزود: با توجه به الزامات و محدودیت های کرونایی با راه اندازی این اداره، دیگر نیاز نیست مردم شهرستان بندرترکمن و گمیشان برای دریافت خدمات به شهرستان کردکوی مراجعه کنند.

 

وی، صرفه جویی در وقت و هزینه ها، ارائه خدمات به اماکن متبرکه، اعتبارات، بیمه خدام، بیمه تکمیلی و سایر موارد را از مزایای راه اندازی این اداره برشمرد.

 

حجت الاسلام سلیمانی فرد با بیان اینکه استان گلستان در حوزه رعایت الزامات کرونایی به عنوان استان پایلوت و پیشگام در کشور انتخاب شده است، افزود: با بیش از یکصد و 70 دفتر پیشخوان دولت و پست تفاهم نامه امضا شده و مردم می توانند بیش از 86 خدمت را از این سامانه دریافت کنند.

 

 

کد خبر 1002682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha