جشنواره قرآنی و مسابقه عکس ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی برگزار می شود

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس گفت: جشنواره قرآنی و مسابقه عکس ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس و با همکاری پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.

«سید علی موسوی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: جشنواره قرآنی و مسابقه عکس ویژه گرامیداشت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی به همت اعضای کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس و با همکاری پایگاه مقاومت برگزار خواهد شد.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس تصریح کرد: علاقمندان می توانند در رده های سنی مختلف فیلم یک تا سه دقیقه ای از قرائت قرآن و یا اجرای حفظ قرآن خود را به صورت صوت لحن و یا ترتیل با معرفی خود قبل از تلاوت ضبط تهیه و برای شرکت در این مسابقه ارسال کند.

 

وی ادامه داد: شرکت کنندگان آثار قرآنی و عکس خود را تا 10 دی ماه در فضای مجازی به شماره تلفن ۰۹۱۴۷۰۱۷۲۷۶ ارسال کنند.

 

موسوی بیان کرد: علاقمندان بخش مسابقه عکس نیز می توانند به صورت شخصی و یا خانوادگی با عکس سردار سلیمانی از خود عکس بگیرند و از طریق همین شماره برای حضور در مسابقه ارسال کنند.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری منتظران گل نرگس افزود: این جشنواره قرآنی خانگی با توجه به تعطیلی فعالیت های مساجد و کانون و پایگاه جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده بهینه از فضای مجازی برگزار می شود و اجر و پاداش آن به روح سردار سلیمانی و تمامی شهدای اسلام و انقلاب اسلامی ایران هدیه خواهد شد.

 

موسوی خاطر نشان کرد: امیدواریم با مشارکت خوب نوجوانان و جوانان شاهد یک حرکت قرآنی و انقلابی در پاسداشت خدمات سردار شهید سلیمانی و شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافعان حرم باشیم.

 

کد خبر 1002768

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha