شورای فرهنگی عمومی باید بازتاب داشته باشد

آیت االله محمدی عراقی، گفت: جلسه شورای فرهنگ عمومی باید همیشه به موقع تشکیل شود تا باید بازتاب گسترده داشته باشد .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه، آیت الله محمود محمدی عراقی نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری ، در نشست شورای فرهنگ عمومی که امروز (۲۲آذر ماه)  در دفتر امام جمعه استان برگزار شد، گفت: یادآوری مصوبات گذشته صورت بگیرد و در مصوبات گذشته مقرر شد دو کارگروه تشکیل که باید پیگیری شود .

 

وی خاطر نشان کرد:  جلسه شورای فرهنگ عمومی باید همیشه به موقع  تشکیل شوددر تهران با توجه به وخیم بودن اوضاع کرونا جلسات همیشه تشکیل می شود  اینجا هم باید تدبیری صورت بگیرکه به موقع جلسات تشکیل شود. 


وی تصریح کرد: نکته دوم درمورد حادثه تلخی است که در فضای مجازی در کرمانشاه اتفاق افتاد البته در جا های دیگر هم متاسفانه نظیر این مسائل اتفاق افتاده ولی ما فعلا در شورای فرهنگی استان کرمانشاه هستیم  به هر حال موضع شورای فرهنگ عمومی و اقداماتی که در این زمینه شده در خصوص همین تصویر های ناهنجار منتشر شده است .

 

نماینده مردم استان کرمانشاه در مجلس خبرگان رهبری افزود: اگر شورای فرهنگ عمومی نسبت به این موضوع موضع گیری نکند پس کجا باید بررسی شود البته بنده عقیده شخصیم این است که که در جایگاه های فرهنگی به موقع اقدام پیشگیرانه انجام  شود.

 

آیت الله محمدی عراقی تاکید کرد: بدون شک این اقدام زشت و هنجار شکنانه به عنوان یک عمل ضد اخلاقی و بر خلاف شرع و عقل و عرف در هر زمان و به هر شکل که اتفاق افتاده باشد شدیداً محکوم است و اهانت به حیثیت شهر و همه شهروندان و شکستن حریم اخلاق و فرهنگ عمومی و علاقه مذهبی مردم محسوب می‌شود و انتظار از مراجع قانونی و نظارتی آن است که به فوریت و بدون فوت وقت عوامل و عناصر اصلی این منکرات اجتماعی و جرم آشکار اخلاقی و فرهنگی را در شرایط دشوار و حساس موجب که سلب آرامش جامعه شده‌اند شناسایی و بر اساس قانون با آن‌ها برخورد نمایند.

 

کد خبر 1002825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha