تمهیدات لازم برای فعالیت آرایشگاه های زنانه گرگان اندیشیده شود

طهماسبی گفت: یک ماه قبل از محدودیت های هوشمند آرایشگاه های زنانه گرگان براساس مصوبه کرونا تعطیل شد و باید تهمیدات لازم در خصوص از سرگیری فعالیت آرایشگاه های زنانه اندیشیده شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از گرگان، «فرزاد طهماسبی» عصر امروز (شنبه 22 آذر) در ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا اظهار کرد: برخی مشاغل در گروه بندی های ستاد کرونا جایگاه مشخصی ندارد و باید نسبت به تعیین و تکلیف این مشاغل اقدام شود.

 

عضو هیئت رئیسه اتاق اصناف مرکز گلستان  خواستار تشکیل کارگروهی به منظور بررسی و آسیب شناسی محدودیت های هوشمند کرونا شد و ادامه داد: آرایشگاه های زنانه که بالغ بر65  درصد در گرگان توسط زنان سرپرست خانوار مدیریت می شود یک ماه قبل از محدودیت های هوشمند محدود شده بودند و این آرایشگاه ها در دسته مشاغل سه کرونا قرار دارند و کرونا به این رسته شغلی آسیب زیادی وارد کرده است.

 

طهماسبی خواستار تمهیداتی برای فعالیت آریشگاه های زنانه شد و گفت: برگزاری مراسم های عروسی و عزا در این ایام محدود است و تعطیلی این رسته شغلی آسیب های زیادی برای خانواده های آنها به همراه دارد.

 

وی گفت: می توانستیم با نظارت بر تالارها و با هماهنگی شبکه بهداشت فعالیت های تالارهای پذیرایی را کنترل کنیم ولی تعطیلی این تالارها باعث شده که بسیاری از مراسم های عروسی در باغ ها و اماکن خانگی اتفاق بیفتد که نظارت و کنترلی بر آن وجود ندارد.

کد خبر 1002831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha