ارزاق عمومی با قیمت مناسب در شب یلدا عرضه می شود

حسنی بابیان اینکه شعار « از مزرعه تا سفره» باید نمود واقعی پیدا کند گفت: شرایط مطلوب جهت عرضه ارزاق عمومی با قیمت مناسب در شب یلدا را فراهم کنیم.

به گزارش خبرگزاری شبستان و به نقل از روابط عمومی سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت، «علیرضا حسنی» در دیدار با سرپرست سازمان تعاونی روستایی استان گیلان خواستار همکاری بیشتر در جهت خدمت رسانی مطلوب به شهروندان شد.

 

سرپرست سازمان ساماندهی مشاغل و فرآورده های کشاورزی شهرداری رشت بابیان اینکه شعار « از مزرعه تا سفره» باید نمود واقعی پیدا کند اظهارکرد: امیدواریم با توجه به شرایط ایجاد شده که امکان برپایی غرفه های موقت برای توزیع محصولات در مناسبت هایی مانند شب یلدا و نوروز وجود ندارد بتوانیم با ایجاد راهکار مناسب، از توان سازمان تعاون روستایی جهت توزیع مستقیم میوه باغ داران در بازارچه های تحت نظارت سازمان این نیاز مهم را مرتفع کنیم.

 

وی با اشاره به نزدیکی شب یلدا تصریح کرد: با توجه به شرایط پیش رو و مشکلات اقتصادی و همچنین با توجه به محدودیت های به وجود آمده از بابت ویروس کرونا می بایست با همکاری دو جانبه شرایط مطلوب جهت عرضه ارزاق عمومی با قیمت مناسب در شب یلدا را فراهم کنیم.

 

حسنی تاکید کرد: این اتفاق باعث اطمینان خاطر کشاورز نسبت به فروش محصولات خواهد شد و ثمره آن جز خدمت مطلوب به شهروندان و رضایت را در پی نخواهد داشت.

 

گفتنی است، در پایان این نشست تصمیم بر آن شد که با تشکیل کارگروهی شرایط کلی همکاری دو طرف بررسی و در مورد عرضه محصولات با قیمت مصوب تبادل نظر انجام پذیرد.

 

 

 

 

 
کد خبر 1002842

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha