حمایت های وزارت ارتباطات از  سرمایه گذاری در طرح های دانش بنیان

ناظمی با اشاره به حمایت های وزارت ارتباطات از سرمایه گذاران گفت: سرمایه گذارانی که به سمت شرکت های استارت آپ و طرح های دانش بنیان حرکت کنند، مورد حمایت قرار می گیرند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان در تبریز، «امیر ناظمی» امروز در افتتاح مجازی هشتمین نمایشگاه نوآوری و فناوری ربع رشیدی(رینوتکس ۲۰۲۰) اظهار داشت: نمایشگاه رینوتکس یکی از اولین نمایشگاه های منطقه ای در حوزه نوآوری و استارت آپ ها و الگوی موفقی برای سایر استان های کشور است.

معاون وزیر ارتباطات با اشاره به سابقه ارزشمند این نمایشگاه در ادوار گذشته افزود: نمایشگاه رینوتکس، امروز به جایی رسیده که می تواند به عنوان الگوی موفق در برگزاری نمایشگاه های تخصصی در منطقه و کشور مطرح شود.

وی ادامه داد: برگزاری چند ساله این رویداد تخصصی قابل تقدیر است و می تواند به رشد اکوسیستم های محلی کمک کند؛ این وزارتخانه نیز حداکثر حمایت های خود را از نمایشگاه خواهد داشت.

ناظمی در خصوص حمایت های وزارت ارتباطات از سرمایه گذاران گفت: سرمایه گذارانی که از شرکت های استارت آپ و طرح های دانش بنیان حمایت می کنند، ۵۰ درصد آورده آنان به عنوان سرمایه به صورت وام ارزان قیمت به سرمایه گذاران پرداخت می شود تا سرمایه گذران با ریسک کمتری سرمایه گذاری کنند.

کد خبر 1002868

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha