به کارگیری ۱۶ پایگاه ثابت هلال احمر در طرح زمستانه

میقانی گفت: امسال جمعیت هلال احمر با استفاده از ۱۶ پایگاه ثابت و دو پایگاه موقت، تیم آنست و تیم های واکنش سریع و مرکز کنترل عملیات به استقبال طرح زمستانه رفته است.

«فرهاد میقانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان گفت: یکی از وظایف اصلی جمعیت هلال احمر حضور در حوادث و سوانح به صورت اضطرار است.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان ادامه داد: امسال جمعیت هلال احمر با استفاده از 16 پایگاه ثابت و دو پایگاه موقت، تیم آنست و تیم های واکنش سریع و مرکز کنترل عملیات به استقبال طرح زمستانه رفته است و همچنین 13 مرکز پاسخگویی به حوادث در این طرح فعال است.

 

میقانی بیان کرد: هلال احمر در اجرای این طرح آمادگی لازم را براساس تجربیات گذشته در اختیار دارد،  همچنین از 100 نیروی پرسنل عملیاتی و تخصصی به مدت 91 روز به کارگیری می شوند.

 

وی افزود: با وجود تیم های تخصصی و با توجه به ظرفیت خوبی که در حوزه امداد و نجات وجود دارد به صورت شبانه روز به مردم خدمات ارائه می کنند.

 

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گلستان تأکید کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می شود امسال شاهد بارش برف و باران بیشتری باشیم به طور قطع همراهی مردم نسبت به رعایت قوانین و مقررات و هشدارهای پلیس می تواند مخاطرات و سوانح را کمتر کند.

 

کد خبر 1002883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha