کرونا جان ۴ کهگیلویه و بویراحمدی را گرفت

یزدان پناه گفت: طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه ۴ هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یاسوج، «پرویز یزدان پناه» عصر امروز (۲۲ آذر) از افزایش شمار قربانیان کرونا در استان کهگیلویه و بویراحمد به ۳۶۴ نفر خبر داد و گفت: امروز ۲۴۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند.

 

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد بیشترین موارد مثبت را مربوط به شهرستان‌ بویراحمد دانست و گفت: هم اکنون ۲۸۵ بیمارن مشکوک و قطعی کرونایی در بیمارستان‌های استان بستری هستند که از این تعداد، ۱۱۰ بیمار کرونایی قطعی بوده و ۱۸ بیمار در بخش‌های ویژه تحت درمان هستند.

 

یزدان پناه با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته متاسفانه چهار هم استانی بر اثر ابتلا به کرونا ویروس جان خود را از دست دادند، ادامه داد: از مجموع مبتلایان به کووید ۱۹ در کهگیلویه و بویراحمد، ۱۹ هزار و ۸۲ نفر بهبود یافته گزارش شده اند.

 
وی با اشاره به اینکه امروز ۲۴۰ نمونه از آزمایشگاه سلولی و مولکولی یاسوج دریافت شد که حدود ۴۰ درصد موارد مثبت بودند، یادآور شد: بیشترین موارد مثبت در شهرستان‌های بویراحمد، کهگیلویه، لنده و گچساران و سایر موارد مثبت در سایر شهرستان‌های استان هستند.
 
 
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: پس از خارج شدن از وضعیت قرمز شهروندان نباید تصور کنند اوضاع عادی شده و باید از برگزاری هرگونه تجمعات طبق ابلاغیه ستاد ملی کرونا خودداری کرده و طرح فاصله‌ گذاری اجتماعی را با حساسیت ویژه اجرا کنند.
 
وی ضمن تاکید بر اینکه همه شهروندان در قبال اجرای طرح محدودیت‌ های کرونایی و موازین بهداشتی مسئول هستند، گفت: باید به سایر اشخاصی که نسبت به این موارد بی‌ توجه هستند تذکر و هشدار دهند و در صورت عدم رعایت، ناگزیر دوباره به وضعیت قرمز باز خواهیم گشت که در آن شرایط دوباره با تشدید محدودیتها و تعطیلی صنوف و سایر فعالیت ها مواجه خواهیم شد.
کد خبر 1002884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha