حوزه هنری برای تربیت هنرمند متعهد به سراغ مساجد برود

حسین زاده با بیان اینکه در جریان انقلابی همه می‌خواهند هر کاری انجام دهند، همدیگر را ببینیم، هر کسی در پست خود بازی کند تا موازی‌کاری ها اتفاق نیفتد، گفت: حوزه هنری برای بازگشت به اصل خود باید برای تربیت نیروی متعهد انقلابی به مساجد رجوع کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری،«حسین حسین زاده» امروز (22آذر) در نشست جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی استان مازندران که با حضور « میثم مرادی بیناباج» معاون راهبری استان های حوزه هنری کشور به میزبانی حوزه هنری استان برگزار شد، بیان کرد: حوزه هنری از اوایل انقلاب برای کمک به نظام در راستای تولید محتوای اسلامی تشکیل شد، حوزه از جایگاهی که داشت دور شد، امیدواریم با روی کار آمدن آقای دادمان اتفاق خوبی رخ دهد.

 

مسئول سازمان فضای مجازی سراج مرکز مازندران افزود: حوزه هنری انقلاب اسلامی نیاز به یک انقلاب دارد، کافی است افراد با تفکر انقلابی  بر مسند کار بنشینند، معتقدم بازگشت به اصل حوزه کمک خواهد کرد، یکی از مراکز مهم تقویت حوزه هنری، مسجد است که محصولات موثری داشت.

 

حسین زاده تصریح کرد: نیاز است حوزه هنری دوباره بیاید یک سری مساجد هدف را مشخص کند تا هنرمندان در آن فعالیت کنند، حوزه باید مرجعیت خودش را در حوزه هنر انقلاب حفظ کند که به آینده انقلاب مربوط است.

 

وی گفت: در جریان انقلابی همه می‌خواهند هر کاری انجام ، همدیگر را ببینیم،  هر کسی در پست خودش بازی کند تا بسیاری از موازی‌کاری های بیهوده اتفاق نیفتد البته گاهی لازم است.

 

این مسئول اظهار کرد: اقدامات با کیفیتی هم در حوزه هنری داریم، ولی از کتاب‌های فوق العاده و داستان‌های بی‌نظیر انتشارات سوره خبری نیست، مشکل ما تولید محتوا است، سناریو و شعر غنی کم داریم، یک بانک اطلاعاتی جامع نیاز است.

 

وی یادآور شد: ما اقتصاد و فرهنگ را در کنار همدیگر نمی‌بینیم، کمونیست‌ها و چپ‌ها اگر کارشان گرفت دو  بازوی سازماندهی قدرتمند و ادبیات مناسب را داشتند، موسیقی و ادبیات در کنار هم عمل کرد.

 

حسین زاده با اشاره به اینکه حوزه هنری می‌تواند موثر باشد، تاکید کرد: آوینی ساختنی نیست یافتنی است، تغییر محتوا در حوزه مجازی، به‌روزرسانی ماموریت‌ها مهم است، گزارش کارهای کاغذی ضربه می‌زند.

 

وی بیان کرد: در همین استان شهدای شاخصی داشتیم، به طور نمونه داستان شهیدی که راننده تاکسی بود باید به عنوان الگوی غیرت و جوانمردی معرفی شود، روی این بخش باید کار شود و این هنر حوزه هنری است، جبهه انقلاب باید از این بخش استفاده کند.

 

 

کد خبر 1002886

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha