کسب رتبه‌های برتر نمایندگان کرمانشاه در مسابقات کشوری قرآن کریم

حجت الاسلام صالحی، گفت: با برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم نمایندگان استان کرمانشاه در بخش خواهران توانستند رتبه‌های برتر این دوره از مسابقات را کسب کنند.

به گزارش خبرگزاری شبستان در کرمانشاه؛ حجت‌الاسلام والمسلمین محمد صالحی، گفت: با برگزاری چهل و سومین دوره مسابقات کشوری قرآن نمایندگان کرمانشاه در بخش خواهران توانستند رتبه‌های برتر این مسابقات را کسب کنند.

 

وی افزود: خواهران ثمین کرم و سمیرا جمشید‌پور در این دوره از مسابقات در بخش قرائت تحقیق و تفسیر به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و پنجم شدند.

 

حجت‌الاسلام صالحی با اشاره به اینکه در این دوره مسابقات ۱۲ متسابق کرمانشاهی در بخش بانوان و آقایان به مسابقات کشوری راه یافتند، تصریح کرد: همچنین خانم طاهره ایرانی نماینده استان در رشته دعاخوانی بعنوان نفر چهارم موفق به دریافت جایزه شد.

 

مدیرکل اوقاف کرمانشاه در پایان با اشاره به شیوه برگزاری مسابقات امسال، گفت: امسال با توجه به ویروس کرونا در مراکز استان‌های کشور مسابقات به شیوه ویدئوکنفرانس و ضبط صدا در سیمای استان برگزار شد و این مسابقات در بخش آقایان از شبکه سراسری قرآن داوری و پخش شد.

کد خبر 1002931

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha