ثبت‌نام بیش از ۳ هزار متقاضی شغل و تسهیلات در سایت اشتغال معلولان کرمانشاه

شریفی، گفت: از اواخر شهریور ماه امسال که این سایت راه اندازی شده و تاکنون ۳ هزار و ۴۰۰ متقاضی شغل و تسهیلات اشتغال در این سامانه ثبت نام کرده اند.

زهره شریفی معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: طی سال جاری ۱۹۷۳ فرصت شغلی برای مددجویان تحت پوشش بهزیستی استان ایجاد شده که در راستای اشتغال زایی مددجویان ۵۹۰ فقره تسهیلات به میزان ۲۹۵ میلیارد ریال پرداخت شده است.

 

وی خاطر نشان کرد: پرداخت تسهیلات، بیمه خویش فرمایی، پرداخت سهم بیمه کارفرما، مجوز اخذ مراکز غیردولتی زیر مجموعه سازمان، پرداخت کمک بلاعوض جهت ایجاد اشتغال را از جمله برنامه‌های بهزیستی برای کمک به اشتغال مددجویان در استان بوده است.

 

معاون مشارکت‌های مردمی، اشتغال و مسکن بهزیستی استان کرمانشاه، افزود: در حال حاضر بیش از دوازده هزار معلول در استان کرمانشاه از نعمت مسکن بی بهره هستندکه در خصوص تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول شهری تفاهم نامه ۵جانبه مشترکی از سال ۹۴ منعقد شده که این طرح با ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست انجام است و ۲۶۰ خانوار نیز در این طرح گنجانده شده است.

 

شریفی با اشاره به تفاهم نامه تامین مسکن خانوارهای دارای حداقل دو عضو معلول روستایی، تصریح کرد: جذب کامل سهمیه ۱۵۹ خانوار در سطح استان پیگیری و حدود ۹۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد و عملیاتی شدن کمک به تامین مسکن خانوارهای آسیب دیده از سیل سال گذشته نیز با کمک بسیج سازندگی استان برای ۳۰خانوار تحت پوشش با پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی و کمک بلاعوض ۲۰میلیون تومانی بهزیستی به هرخانوار در دست ساخت است.

 

کد خبر 1002934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha