بیش از ۴۰۰ کارگاه و اماکن عمومی در آستارا بازدید شدند

بصیری مقدم گفت: در راستای اجرای طرح شهید سلیمانی از ۴۰۴ کارگاه و اماکن عمومی در بندر آستارا بازدید شد.

«فرید بصیری مقدم» امروز(۲۲ آذر) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندر آستارا اظهارکرد: به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی در کارگاه ها و اماکن عمومی کارشناسان بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و درمان با همکاری داوطلبین جمعیت هلال احمر نسبت به بازدید اقدام می کنند.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه این بازدیدها در قالب طرح سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی انجام می شود، افزود: در این بازدیدها کارشناسان بهداشت حرفه ای شبکه بهداشت و داوطلبین جمعیت هلال احمر به کارگران در کارگاه ها و اماکن عمومی آموزش های لازم را ارائه می دهند.

 

وی تصریح کرد: در همین راستا از ۴۰۴ کارگاه و اماکن عمومی در شهرستان آستارا بازدید انجام و آموزش های لازم نیز در راستای رعایت دستورالعمل های بهداشتی ارائه شد.

 

بصیری مقدم از ردیابی تماس موارد مثبت در کارخانجات بولر، شرکت تقویت فشار گاز چلوند، درمانگاه سیدالشهدا(ع)، شرکت پیمانکاری راه آهن رشت – آستارا و مجتمع بندری آستارا خبر داد و گفت: در این واحدها ۸۳ مورد تست کووید ۱۹ انجام شد.

 

مدیر شبکه بهداشت و درمان بندر آستارا با بیان اینکه برای کنترل بیماری کووید ۱۹ و مهار اپیدمی در جامعه و شهرستان تنها راهکار اساسی، مهم و کاربردی کاهش میزان تماس موثر بیماران با افراد سالم در جامعه است، خاطرنشان کرد: مردم باید پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنند تا شهرستان آستارا از وضعیت قرمز خارج شود.

کد خبر 1002938

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha