برگزاری کارگاه آموزشی «تعمیر وسایل سرمایشی» در کانون «حضرت ابوالفضل العباس (ع)»

پاریاو از برگزاری کارگاه آموزشی «نصب و تعمیر وسایل سرمایشی» به منظور مهارت افزایی بچه های مسجد در کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» خبر داد.

«محمد هادی پاریاو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، گفت: در راستای توانمندسازی بچه های مسجد و لزوم برخورداری از مهارت های کافی جهت حضور در بازار کار، برگزاری کارگاه های آموزشی در دستور کار کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» قرار گرفته است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» افزود: در این کارگاه ها علاوه بر فراگیری مهارت های مختلف از سوی بچه های مسجد، به آنها گواهینامه معتبر از سوی سازمان فنی و حرفه ای اعطا می شود تا به سهولت بتوانند در بازار کسب و کار با داشتن مهارت کافی به فعالیت بپردازند.

 

وی بیان کرد: در راستای اجرای این طرح، برگزاری کارگاه آموزشی نصب و تعمیر وسایل سرمایشی در برنامه این کانون فرهنگی و هنری قرار گرفته که به زودی به اجرا در می آید.

 

پاریاو فراگیری مهارت های فنی توسط بچه های مسجد را از اهداف اجرای این برنامه عنوان کرد و اظهار داشت: با توجه به هزینه های زیاد آموزش های فنی، در نظر داریم جهت رشد مهارت های فنی و حرفه ای بچه های مسجد با هزینه کمتر، این کارگاه آموزشی را در مدت 20 تا 30 جلسه برگزار کنیم.

 

وی با اشاره به اینکه شرکت در این کارگاه به صورت رایگان انجام می شود، عنوان کرد: هزینه اخذ شده نیز صرفا جهت تهیه وسایل آموزشی است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «حضرت ابوالفضل العباس (ع)» به شرایط نام نویسی و حضور در این کارگاه آموزشی نیز اشاره کرد و گفت: داشتن حداقل سن 15 سال از اولویت های شرکت کنندگان در این کارگاه آموزشی است.

 

وی دارا بودن بیمه غرامت و عضویت فعال در مسجد را از دیگر شرایط شرکت در این کارگاه عنوان کرد و ابراز داشت: در پایان کارگاه آموزشی نیز به نفراتی که نمره حد نصاب را در آزمون نهایی کسب کنند گواهی معتبر فنی حرفه ای اعطا می شود.

 

پاریاو در پایان خاطرنشان کرد: در صورت استقبال بچه های مسجد از کارگاه آموزشی فوق دوره های دیگر آموزشی و مهارتی همچون کارگاه مقدماتی برق، کارگاه نصب و تعمیر وسایل گرمایشی، کارگاه آموزش نرم افزار های کاربردی کامپیوتر، کارگاه آموزش مقدماتی بورس، کارگاه برنامه نویسی متلب و طراحی سالیدورکس و سایر کارگاه های آموزشی پیشنهادی برگزار می شود.

کد خبر 1002963

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha