کمک مومنانه و غذای گرم در بین نیازمندان و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ توزیع شد

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری والعصر گفت: ۹۰ پرس غذای گرم و کمک های مومنانه خیرین و اعضای این کانون در اختیار نیازمندان و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ محلات حاشیه شهر اردبیل قرار گرفت.

«اکبر جهانی» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل گفت: 90 پرس غذای گرم و کمک های مومنانه خیرین و اعضای این کانون در اختیار نیازمندان و بیماران مبتلا به کووید ۱۹ محلات حاشیه شهر اردبیل قرار گرفت.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری والعصر تصریح کرد: این غذای گرم به دلیل شیوع بیماری کرونا با رعایت موازین بهداشتی طبخ شده تا در اختیار بیماران مبتلا به ویروس کرونا که در قرنطینه خانگی هستند قرار گیرد.

 

وی اعلام داشت: این طرح به مناسبت فرا رسیدن شب یلدا و جهت کمک به خانواده بیماران مبتلا به ویروس کرونا است که با مشارکت خیرین و اعضای کانون اجرا شد.

 

جهانی تاکید کرد: در روزهای سخت بیماری قرار گرفته ایم و باید با همدلی و اتحاد در راه مبارزه با این بیماری به همنوعان خود کمک کنیم.

 

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری والعصر افزود: توصیه های مقام معظم رهبری را در خصوص حمایت از خانواده های آسیب دیده از کرونا را با گوش جان شنیدیم و در راستای عمل بر این منویات برآمدیم و همچنان این جهاد همدلی ادامه خواهد داشت.

 

جهانی خاطر نشان کرد: با کمک خیرین تلاش خواهیم کرد تا بخشی از آلام خانواده های آسیب دیده از کرونا را کاهش دهیم و امیدواریم در این راستا خیرین نیز کمک های بیشتری را برای این خانواده پیش بینی کنند.

 

کد خبر 1003009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha