همه کارها، زمانی اثر کافی دارد که مردم در آن کار همکاری کنند

سردار حبیبی گفت: مردم فارس، فرهنگ استان را به خوبی به نمایش گذاشتند و معتقدم همه کارهای ما زمانی اثر کافی دارد که مردم همکاری کنند و این همکاری زمانی اثر دارد که فرهنگ استفاده از وسایل را داشته باشیم.

سردار «رهام بخش حبیبی»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در مراسم آغاز به کار طرح ترافیک زمستانی فارس، که در مجتمع «شهید فعال» شیراز برگزار شد، گفت: طرح ترافیکی زمستانه 99 از امروز آغاز می شود و در این طرح پلیس، هلال احمر، اورژانس و راهداری، شهرداری و آتش نشانی فعالیت دارند.

فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه هدف از این طرح آرامش و آسایش مردم است، تاکید کرد: دنبال امنیت و سلامت مردم هستیم و در نظر داریم اگر عزیزی به خاطر مسائل طبیعی مثل برف و باران گرفتار شد، به او کمک کنیم.

رئیس پلیس فارس با اشاره به اینکه هر فردی که قصد تردد در زمستان دارد باید قبل از آن وسیله نقلیه خود را مورد بازبینی قرار دهد و وسایل لازم را همراه داشته باشد، افزود: در سال های گذشته به یاری خداوند و همکاری مردم، تعداد تصادفات جاده ای ما از لحاظ جرح و فوت کاهش یافت.

وی با اشاره به اینکه امیدوارم بعد از نوروز 1400 شاهد آن باشیم که گزارش ویژه ای را به مردم فارس دهیم، افزود: مردم فارس، فرهنگ استان را به خوبی به نمایش گذاشتند و معتقدم همه کارهای ما زمانی اثر کافی دارد که مردم در آن همکاری کنند و این همکاری زمانی اثر دارد که فرهنگ استفاده از وسایل را داشته باشیم.

سردار حبیبی با یادآوری این مطلب که نیروی انتظامی هم توان خود را بیشتر کرده و پهبادهایی برای کشور پیش بینی شده است و در فارس هم استفاده می شود، اظهار کرد: تمام پاسگاه های سراسر استان در جاده ها برای خدمات رسانی به مردم در حالت اعلام آماده باش قرار دارند.

وی با تاکید بر اینکه 21 پاسگاه در مناطق سردسیر در نظر گرفتیم و 6 پایگاه استقراری برای زمان زمستان خدمات رسانی می کنند، افزود: 500 نفر اضافه بر خدمات عادی ما، با استفاده از خودروهای کمکی به طرح اضافه شدند که روزانه بیش از 80 گشت خواهند داشت.

کد خبر 1003012

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha