حضور ۴۲۰ نفر برای اجرای طرح «شهید سلیمانی» در جهرم

یوسفی گفت: با حضور ۴۲۰ نفر از بسیجیان پایگاه های مقاومت شهرستان جهرم، طرح «شهید سلیمانی» به اجرا در می آید.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از جهرم، «قاسم یوسفی»، امروز (یکشنبه ۲۳ آذر)، در نشست ستاد مقابله با کرونا شهرستان جهرم با اشاره به اینکه ۴۲۰ نفر از بسیجیان جهت اجرای طرح شهید سلیمانی در جهرم معرفی شده اند، گفت: بیماریابی، کنترل و ضد عفونی از جمله ماموریت بسیجیان در طرح «شهید سلیمانی» است.

 

جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم افزود: بسیجیان در این طرح آموزش های لازم را دیده و آماده انجام ماموریت های خود در راستای طرح «شهید سلیمانی» هستند.

 

«سید مجید ارجمند»، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم نیز در این نشست گفت: پنج هزار تست سریع نهایت تا ۱۰ روز آینده به طور ‌کامل انجام می شود.

 

وی با اشاره به اینکه این روند از هفته گذشته آغاز شده است، بیان کرد: ۸۰۰  تست سریع  از چهارشنبه گذشته تا کنون  انجام شده است.

 

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی جهرم با اشاره به اینکه ۱۷ هزار «سفیر خانواده» نیز به طرح «شهید سلیمانی» افزوده می شوند، عنوان کرد: اگر طرح «شهید سلیمانی» به طور کامل انجام شود در کنار همراهی مردم شدت بیماری را در پیک بعدی مشاهده نمی کنیم.

 

وی همچنین از فرماندهی «تیپ نیرو مخصوص ۳۳ المهدی (عج)» و ناحیه مقاومت بسیج سپاه جهرم بابت همکاری در اجرای این طرح تشکر و قدردانی کرد.

 

«نسرین زارعی»، معاون توسعه و برنامه ریزی فرمانداری ویژه شهرستان  جهرم، نیز گفت: با توجه به فرا رسیدن شب یلدا تمام تمهیدات لازم باید در خصوص جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فراهم شود.

 

وی به مردم توصیه کرد مراقب سالمندان باشند و اگر برای جان شان ارزش قائل هستند در دور همی ها حضور پیدا نکرده و حساسیت های لازم را داشته باشند.

 

کد خبر 1003030

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha