۳ میلیارد ریال تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی زیرکوه پرداخت شد

عربشاهی با بیان اینکه سه میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تسهیلات کرونا به واحدهای تولیدی شهرستان زیرکوه پرداخت شده است، گفت: ۳۶ واحد تولیدی دیگر نیز در مرحله تشکیل پرونده برای دریافت این تسهیلات قرار دارند.

«محمدحسین عربشاهی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در بیرجند اظهار کرد: با افزایش بیماری کرونا در کشور برخی از واحدهای تولیدی و کسب و کار در جامعه دچار آسیب و رکود شدند و به صورت تعطیل و نیمه تعطیل در آمدند.

 

فرماندار زیرکوه در ادامه بیان کرد: دولت همزمان با شیوع ویروس کرونا 13 رسته مختلف را معین کردند که از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده بودند و به این واحدهای تولیدی تسهیلات کرونا اعطا کرده است.

 

وی با اشاره به میزان تسهیلات کرونا گفت: یک وام 12 تا 16 میلیون تومان به واحدهای تولیدی فعال در این 13 رسته مشخص شده پرداخت می شود که بازپرداخت آن 2 سال است و متقاضیان برای دریافت این تسهیلات می توانند به سامانه کارا مراجعه کنند.

 

عربشاهی با بیان اینکه در شهرستان زیرکوه 86 واحد تولیدی در سامانه کارا برای دریافت تسهیلات کرونا ثبت نام کردند، افزود: این واحدهای تولیدی اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 100 میلیون ریال درخواست کرده بودند و این واحدهای تولیدی برای 89 نفر اشتغال زایی داشتند.

 

فرماندار زیرکوه در پایان با اشاره به اینکه تاکنون 50 واحد تولیدی به مبلغ سه میلیارد و 700 میلیون ریال تسهیلات کرونا دریافت کردند، گفت: مابقی واحدهای تولیدی در مرحله تشکیل پرونده قرار دارند.

کد خبر 1003081

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha