پاسخگویی مسئولان به  هتک حرمت تکیه معاون الملک کرمانشاه

حجت الاسلام احمدی، گفت: تکیه معاون الملک در طول تاریخ محلی برای برگزاری عزای سید و سالار شهیدان بوده است، نمی شود در این مکان کارگاه تنبورسازی راه انداخت.

به گزارش خبرنگار خبرگزرای شبستان در کرمانشاه،حجت الاسلام یوسف احمدی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه پا اعتراض به کلیپ تکیه معاون الملک گفت: تکیه معاون الملک در طول تاریخ محلی برای برگزاری عزای سید و سالار شهیدان بوده است، نمی شود در این مکان کارگاه تنبورسازی راه انداخت.

 

وی خاطر نشان کرد: تکیه معاون الملک یک حسینیه  و یک زینبیه دارد و در هر سه قسمت مراسم عزاداریبرپا می شود کسی ‌که از ایتدا آیات دین را بشناسد میداند که نباید در چنین مکان های مقدسی  چنین حرکات و برنامه هایی انجام دهد . 

 

مدیر کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه تاکید کرد: انقلاب اسلامی از نهضت و قیام حسینی سرچشمه گرفته است و مردم استان کرمانشاه قرن‌ها در تکیه‌ معاون الملک برای سیدالشهدا عزاداری کرده و ارادت خویش را به اهل بیت (ع) نشان داده‌اند.

 

 

حجت الاسلام احمدی، تصریح کرد: کرمانشاه و تکیه معان الملک تنها جایی ازجمهوری اسلامی ایران است که یک دختر با تنبور بر روی منبر عکس انداخته است باید با عاملان این حرکت برخورد قاطع کرد. وهمچنین باید با عوامل انتشار کلیپ برخورد شود.

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با اشاره به اینکه همه کسانی که علیه دستگاه امام حسین (ع) فعالیت می‌کنند بی‌آبرو خواهند شد، افزود: مسببان این قضیه باید به سختی مجازات شوند تا دیگر کسی جرأت انجام اینگونه اقدامات ضداخلاقی را نداشته باشد و تکیه معاون الملک از این تاریخ باید برای نشر معارف حسینی باز باشد.

 

وی در پایان با بیان اینکه از تکایای کرمانشاه بخصوص تکیه معاون الملک و تکیه بیگلربیگی باید بهره فرهنگی برد،گفت:تمامی افراد و مسئولانی که در این ماجرا نقش داشته و باعث هتک حرمت شده‌اند باید پاسخگو بوده و محاکمه شوند .

 

 

کد خبر 1003089

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha