اجرای طرح محله محور سردار سلیمانی با بهره گیری از ۲۲۵ تیم در نکا

شعبانی از اجرای طرح محله محور سردار سلیمانی با بهره گیری از ۲۲۵ تیم در نکا خبر داد و گفت: این طرح در قالب بهره مندی از توان حداکثری نیروهای مختلف مردمی و برای کمک به مردم برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

« مجیدرضا شعبانی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان مازندران در نکا اظهار کرد: با اجرای طرح سردار سلیمانی، تیم مراقبتی، حمایتی و نطارتی در نکا شکل گرفته و با بهره گیری از 225 تیم در این شهرستان این طرح اجرایی شده است.

 

فرمانده سپاه ناحیه نکا افزود: یکهزار و 245 نفر در طرح شهید سردار سلیمانی در مقابله با ویروس منحوس کرونا در نکا به خط شدند تا همه با هم به مقابله با این ویروس بپردازیم.

 

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا از ظرفیت بسیج برای کنترل و مهار کرونا استفاده شود، خاطر نشان کرد: در طرح شهید سلیمانی کنترل و مهار ویروس کرونا به صورت محله محور در شهرها و روستاها اجرایی می شود.

 

شعبانی گفت: بهره گیری از 225 تیم در نکا اجرایی شده و این طرح در قالب بهره مندی از توان حداکثری نیروهای مختلف مردمی و برای کمک به مردم برای مقابله با ویروس کرونا در حال انجام است.

 

فرمانده سپاه نکا تصریح کرد: بیماریابی، کنترل و رصد بعد از بیماری و دوران قرنطینگی، توزیع دارو و بسته های معیشتی و حمایتی به افراد نیازمند متاثر از کرونا، کنترل بازار و جلوگیری از سودجویی محتکران از جمله برنامه های مهم ما در اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی است.

 

شعبانی با اعلام اینکه در تمام مراحل اجرای طرح محله محور سردار شهید سلیمانی نیازمند همراهی مردم هستیم، یادآور شد: این طرح به منظور کنترل و کاهش ابتلا به ویروس کرونا با حضور تیم‌های نظارتی و با تقسیم‌بندی‌های مراکز جامع سلامت در حال اجراست و معتقدیم با کمک مردم می توانیم این ویروس را مهار کنیم.

کد خبر 1003099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha