لزوم افزایش توان سخت افزاری و نرم افزاری در حوزه انرژی

رحیمی گفت: در حوزه انرژی، توجه به پدافند غیرعامل حائز اهمیت بسیار است و توان سخت افزاری و نرم افزاری در این میان باید افزایش یابد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عبدالعلی رحیمی»، امروز (یکشنبه 23 آذر) در جلسه با مدیرعامل و معاونان و مدیران شرکت توزیع برق شیراز گفت: زیرساخت هایی مانند آب، برق و گاز با یکدیگر مرتبط هستند و وجود هر یک در گروی وجود دیگری است.

نماینده مردم شهرستان‌های کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی افزود: در حوزه انرژی، توجه به پدافند غیرعامل نیز حائز اهمیت بسیار است و توان سخت افزاری و نرم افزاری در این میان باید افزایش یابد.

وی اضافه کرد: اولویت مجلس شورای اسلامی در این دوره، اصلاح قوانین موجود و رفع تناقض ها است و برای برطرف کردن مشکلات لزوما نیاز به وضع قوانین جدید نداریم بلکه باید قوانین و روند اجرا را در مسیر شفاف سازی قرار دهیم.

رحیمی تصریح کرد: با در پیش گرفتن این روند، بسیاری امور تسهیل خواهند شد و رفاه اجتماعی و ارتقای سطح زندگی افزایش خواهد یافت.

نماینده مردم کوار، خرامه و سروستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به عنوان یک نماینده مجلس خواستار رفع موانع در زمینه انرژی برق با تعامل بیشتر دستگاه ها هستم.

رحیمی با اشاره به ایجاد وزارت انرژی گفت: این مقوله در دستور کار مجلس شورای اسلامی قرار دارد و لازم است تا برای آبادی و افزایش سطح رفاه در روستاها، دسترسی روستائیان، کشاورزان و دامداران به امکانات بیشتر شود.

کد خبر 1003134

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha